معرفی رئیس کمیته روستایی و عشایری فدراسیون هندبال، قمی حکم گرفت

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران اسلامی شامگاه یکشنبه با حضور در هیئت هندبال استان سمنان طی حکمی جابر قمی را به عنوان رئیس کمیته عشایری روستایی فدراسیون هندبال منصوب کرد تا قمی به مدت چهار سال در این پست مشغول به کار گردد.

معرفی رئیس کمیته روستایی و عشایری فدراسیون هندبال، قمی حکم گرفت

رئیس فدراسیون هندبال در حاشیه مراسم تقدیم حکم انتصاب قمی در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه همگانی کردن رشته هندبال، توجه به روستاها و عشایر و آموزش آنها اولویت های فدراسیون است، گفت: کمیته عشایری و روستایی رسالت سنگینی در این زمینه خواهد داشت.

پاکدل با بیان اینکه با توجه به زیر ساخت های موجود در کشور توجه به همگانی کردن هندبال امری لازم است، اعلام کرد: بعد از ابلاغ وزارت ورزش و جوانان سریعاً کمیته روستایی و عشایری تشکیل و پرداختن به بحث آموزش و برگزاری جشنواره ها و مسابقات در بین روستاییان و عشایر در دستور کار نهاده شد.

امیر حجتی مدیرکل ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان نیز در این تبادل نظر با بیان اینکه رشته هندبال باید ابتدا به صورت پایلوت در سطح روستایی و عشایری چند استان و سپس به صورت فراگیر در نقاط روستایی و عشایری کشور گسترش داده گردد، گفت: آموزش و آشنایی جامعه هدف در این رشته ورزشی مهم تلقی می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5631

به "معرفی رئیس کمیته روستایی و عشایری فدراسیون هندبال، قمی حکم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی رئیس کمیته روستایی و عشایری فدراسیون هندبال، قمی حکم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید