مطهری: اگر سرخپوشان بگویند عرض خلیج فارس را شنا می کنند باور می کنیم ، التعاون تیم باهوشی است

به گزارش مجله هاستفا، مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه فکر می کنند قهرمانی های پرسپولیس پیچیده است، اما باید بگویم بسیار ساده است، زیرا بازیکنان ما همیشه برای رسیدن به بالاترین حد موفقیت تلاش و تمرین می کنند که قابل ستایش است.

مطهری: اگر سرخپوشان بگویند عرض خلیج فارس را شنا می کنند باور می کنیم ، التعاون تیم باهوشی است

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاریدانشجو، حمید مطهری در غیاب یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با التعاون عربستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرد و گفت: بازیکنان پرسپولیس ذهن برنده دارند و این قهرمانی در آنها نهادینه شده و به یک باور تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: اگر بچه های پرسپولیس بگویند می توانند عرض خلیج فارس را شنا کنند به حرفشان ایمان داریم چون فوق العاده جنگجو، با غیرت و مبارز هستند و قادرند هر غیر ممکنی را ممکن کنند. این برای ما به عنوان مربی باعث افتخار است. همه فکر می کنند قهرمانی هایی که تیم پرسپولیس در لیگ ایران می آورد، پیچیده است در حالی که بسیار ساده است چون بازیکنانش همیشه تلاش و تمرین می کنند برای رسیدن به بالاترین حد موفقیت. این قابل ستایش است.

مربی پرسپولیس درباره اشتباهات التعاون در دقایق پایانی بازی نخست گفت: بازی دوم سخت تر است. التعاون تیم باهوش و زیرکی است و باید خوب این تیم را کنترل کنیم. نقاط ضعف و قوت این تیم را به خوبی می شناسیم ولی وارد جزئیات نمی شوم. هنر بچه های ما بود که در 10 دقیقه از موقعیت استفاده کردند. تعاون در خط حمله و ضربات ایستگاهی تیم قابل احترامی است و باید آنها را خوب کنترل کنیم. بازی برگشت قطعا سخت تر است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5132

به "مطهری: اگر سرخپوشان بگویند عرض خلیج فارس را شنا می کنند باور می کنیم ، التعاون تیم باهوشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: اگر سرخپوشان بگویند عرض خلیج فارس را شنا می کنند باور می کنیم ، التعاون تیم باهوشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید