مسافرت شهردار به ترکیه و عدم جوابگویی به شورا، هویت شورای شهر را زیر سوال می برد، شهردار باید جوابگو باشد

به گزارش مجله هاستفا، نائب رئیس شورای شهر تبریز گفت: با توجه به حساسیت مسئله، اگر آقای نجفی در این مقطع حساس به مسافرت برود، امکان آسیب جدی شهر و موجب زیر سؤال رفتن هویت شورای شهر می گردد و شهردار باید جوابگو باشد.

مسافرت شهردار به ترکیه و عدم جوابگویی به شورا، هویت شورای شهر را زیر سوال می برد، شهردار باید جوابگو باشد

از سفر با تور پاییز کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

محمدحسین جعفری در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در تبریز، با اشاره به پاسخ شهردار به پرسش های اعضای شورای شهر تبریز در جلسه سه شنبه شورا، گفت: اتفاق عجیبی در جلسه امروز شورای شهر رخ داد و اعضا بدان واکنش نشان ندادند، این بود که بدون ارسال جواب کتبی به آقای اسوتچی، شهردار صرفاً با ارائه پاسخ شفاهی و لحظه ای بسنده کرد.

وی اضافه نمود: در پاسخ به سؤالات اعضای شورا به گونه ای پاسخ داده شد که مهندسی زمان صورت بگیرد و باید ببینیم که آقای استوتچی از این جواب ها قانع شده اند یا خیر.

نائب رئیس شورای شهر تبریز، با انتقاد از مدیریت زمان اجرا شده در جلسه شورا، توضیح داد: سؤالات آقای امیر حقیان کاملاً تخصصی، چالشی و مستند بود و نمی توان در پاسخ به این سؤالات مستند و بحث برانگیز، به جواب های کوتاه اکتفا کرد.

وی ادامه داد: همان گونه که بعضی نیز گفتند کوشش کردند جلسه را در همان مدت زمان 5 دقیقه و با مدیریت زمان به انتها برسانند که به هرحال اعضای شورای شهر به هدف اصلی خود در برگزاری این جلسه یعنی کسب پاسخ های متقن و مستند نرسیدند.

جعفری با انتقاد از تصمیم شهردار برای سفر کاری به ترکیه در روز برگزاری جلسه آینده شورای شهر تبریز، اظهار داشت: با توجه به شرایط حساس فعلی و انتظار مردم از آقای دبیری، مردم از رئیس شورای شهر انتظار دارند که شهردار و وی در این جلسه حضور یابند و امیدواریم ادامه جلسه امروز در روز یکشنبه آینده پیگیری گردد.

وی اضافه نمود: با توجه به حساسیت مسئله، اگر آقای نجفی در این مقطع حساس به مسافرت برود، امکان دارد شهر از این بعد، آسیب جدی ببیند و موجب زیر سؤال رفتن هویت شورای شهر می گردد و شهردار باید جوابگو باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2316

به "مسافرت شهردار به ترکیه و عدم جوابگویی به شورا، هویت شورای شهر را زیر سوال می برد، شهردار باید جوابگو باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافرت شهردار به ترکیه و عدم جوابگویی به شورا، هویت شورای شهر را زیر سوال می برد، شهردار باید جوابگو باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید