مرادمند: استقلال خیلی قوی نیست و از نقطه ضعف هایش استفاده می کنیم

به گزارش مجله هاستفا، محمدحسین مرادمند، مدافع تیم فوتبال شهر خودرو تأکید کرد که آنها استقلال را بررسی نموده اند و برای شکست دادن این تیم در میدان حاضر خواهند شد.

مرادمند: استقلال خیلی قوی نیست و از نقطه ضعف هایش استفاده می کنیم

محمدحسین مرادمند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص آخرین شرایط شهر خودرو و شکست خانگی این تیم برابر صنعت نفت آبادان گفت: باید قبول کنیم که در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم، ولی در نیمه دوم بسیار خوب بازی کردیم. با وجود بازی خوب در نیمه دوم اما فرصت ها را از دست دادیم و در نهایت باختیم. حریفان ما تا دندان مسلح هستند و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم تا موقعیت ها را از دست ندهیم. قبول این شکست برای ما خیلی سخت بود، ولی این بازی را فراموش کردیم و به فکر بازی با استقلال هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تساوی برابر استقلال که در اوج واقع شده است برای آنها راضی نماینده است، توضیح داد: ما هیچ وقت برای مساوی بازی نمی کنیم. تیم های گل محمدی همواره برای برد وارد زمین می شوند. استقلال تیم قابل احترامی است، ولی ما دنبال کارهای بزرگ هستیم و در ملاقات مقابل این تیم برای تساوی بازی نخواهیم کرد. استقلالی ها از آن تیم بی نظم ابتدای فاصله گرفته اند و الان شرایط خوبی دارند، ولی ما می توانیم در این بازی به پیروزی برسیم.

مدافع تیم فوتبال شهر خودرو همچنین گفت: استقلال آنقدرها هم که می گویند قوی نیست. این تیم نقطه ضعف هم دارد و ما حریف مان را به خوبی بررسی نموده ایم. شاید تیم های دیگر نتوانستند از نقاط ضعف استقلال استفاده نمایند، ولی ما می توانیم این کار را انجام دهیم. هدف ما در این بازی چیزی جز برد نیست.

مدافع شهر خودرو در خصوص شانس تیمش برای کسب عنوان قهرمانی اعلام نمود: تا الان که جزو مدعیان بودیم و می خواهیم تا آخرین هفته در کورس قهرمانی باشیم. ما کوشش می کنیم تا به آرزوهای بزرگ مان برسیم.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1854

به "مرادمند: استقلال خیلی قوی نیست و از نقطه ضعف هایش استفاده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادمند: استقلال خیلی قوی نیست و از نقطه ضعف هایش استفاده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید