مذاکرات تلفنی زنگنه با رئیس اوپک و وزیران نفت و انرژی کویت و روسیه

به گزارش مجله هاستفا، وزیر نفت در گفت وگوهای تلفنی جداگانه با محمد عرقاب، رئیس دوره ای سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، الکساندر نواک، وزیر انرژی روسیه و خالد الفاضل، وزیر نفت کویت تاکید نمود: باید تولیدکنندگان دیگر کشورها از جمله آمریکا و کانادا هم در ثبات بازار نفت مشارکت داشته باشند.

مذاکرات تلفنی زنگنه با رئیس اوپک و وزیران نفت و انرژی کویت و روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش شانا، بیژن زنگنه عصر روز سه شنبه (19 فروردین ماه) در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: مذاکراتی با رئیس کنفرانس اوپک، وزیرمحترم نفت الجزایر- داشتم و دیروز عصر نیز تماس های تلفنی با وزرای محترم نفت روسیه و کویت در مورد نحوه تصمیم سازی در اجلاس آینده بین اعضای اوپک و دیگر فراوریکنندگان نفت برای بازگرداندن ثبات به بازار نفت برقرار کردم.

در این مذاکرات تاکید شد که باید فراوریکنندگان دیگر کشورها از جمله آمریکا و کانادا هم در این موضوع مشارکت داشته باشند و قبل از برگزاری هر اجلاسی بین اوپک و غیر اوپک باید در مورد ارقام پایه فراوری هرکشور که الزاما مبنای کاهش فراوری قرار می گیرد، توافق گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3641

به "مذاکرات تلفنی زنگنه با رئیس اوپک و وزیران نفت و انرژی کویت و روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات تلفنی زنگنه با رئیس اوپک و وزیران نفت و انرژی کویت و روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید