مدلین؛ شهر اول گردشگری کلمبیا

به گزارش مجله هاستفا، شهر مدلین در کلمبیا بیشترین بازدیدکننده خارجی را در سال 2016 دریافت کرده است.

مدلین؛ شهر اول گردشگری کلمبیا

مدلین در کلمبیا، در سال 2016 بیشترین جهانگرد ها را داشته است. تعداد جهانگردان این شهر از انگلیس به میزان 14 درصد برای کل کشور کلمبیا و 38 درصد برای شهر مدلین از سال 2015 تا 2016 افزایش یافته است. مشارکت در این رشد جهانگردی، تحول فرهنگی است که در ده سال گذشته در شهر رخ داده است.

مدلین در سال 2016، برنده جایزه پیشرو در نقاط مختلف آمریکای جنوبی در جوایز سفر جهانی در سال 2016 به عنوان مقصد اصلی تعطیلات شناخته شده است که فرهنگ، آب و هوای خوب، غذا و سرگرمی های جذابی را ارائه می دهد.

سال آینده و سال 2019 هتل های بین المللی هیلتون و ماریوت را در مدلین مشاهده خواهید کرد و برخی اماکن در مدلین بازسازی می شوند که هیلتون دو ویژگی را فراهم می کند؛ هتل Hampton و هتل Hilton Plaza Gracia را ایجاد می کند،. ماریوت همچنین قصد دارد تا دو هتل در شهر با یک مرکز کنوانسیون بسازد که در پایان سال افتتاح خواهد شد.

شهروندان 25 تا 34 ساله انگلیسی به طور میانه 3 بار در سال به مدلین سفر می کنند. تعدادی از حوادث در طول سال اتفاق می افتند و تجربیاتی را ارائه می دهند که هر مسافری را مشتاق به بازدید از مدلین می کند.

فستیوال بین المللی تانگو که در ماه ژوئن برگزار می شود، جشنواره معروف گل در ماه اوت و جشنواره نور و نمایشگاه کریسمس در ماه دسامبر، تمام لحظات برای قلب فرهنگی شهر مهم هستند.

کلمنسای بوترو، مدیر ترویج کانون کنوانسیون و بازدیدکنندگان مدلین، گفت:

تعداد جهانگردان انگلیسی به این شهر تقریباً 40 درصد افزایش یافته است، مشخص است که ارائه های فرهنگی و فعالیت های جهانگردی ماجراجویی باعث می شود که مدلین به عنوان یک مقصد در بین گزینه های جهانگردی مطرح شود و ما منتظر استقبال بازدیدکنندگان بیشتر از انگلیس هستیم.

منبع: کجارو / breakingtravelnews.com
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9474

به "مدلین؛ شهر اول گردشگری کلمبیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدلین؛ شهر اول گردشگری کلمبیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید