ماجرای زن ایرانی که یک شبه مولتی میلیونر شد

به گزارش مجله هاستفا، وقتی کاملیا طلاچی در پمپ بنزینی در انتاریو توقف کرد، تصور می کرد این بار هم بلیت لاتاری اش برنده نشده و مثل هربار خبری از جایزه نیست. او نمی دانست قرار است از این آدینه به بعد زندگی اش برای همواره تغییر کند و به یک مولتی میلیونر تبدیل گردد. کاملیا ساکن شهر ریچموند هیل تورنتو و مشاور املاک شـرکت ریمکس ریل ترون است؛ شهری در منطقه یورک شمال تورنتو و استان انتاریوی کانادا که ایرانی نشین است و مهاجران وطنی زیادی در آن ساکن شده اند. بیشتر جمعیت ایرانیان مقیم تورنتو در بخش شمالی شهر و در محله های نورثیورک، ویلودیل، تورن هیل، وان، مارکام، ریچموند هیل، آرورا و نیومارکت زندگی می نمایند.

ماجرای زن ایرانی که یک شبه مولتی میلیونر شد

روز 29 نوامبر و نزدیک به دو ماه پس از خرید بلیت بخت آزمایی، در پمپ بنزینی در انتاریو فهمید که برنده 60 میلیون دلار کانادا شده است. خودش تعریف می نماید که برای چک کردن بلیت در پمپ بنزین متوقف شدم و بلیت را به صندوق دار دادم که ببیند اوضاع چطور است و وقتی صدای جیرینگ جیرینگی از صندوق بلند شد، فهمیدم برنده شده ام، اما نمی دانستم رقم آن چقدر است؟

بعد از مدتی از کمپانی بخت آزمایی و بازی انتاریو به فروشگاه زنگ زدند و خبر دادند که 60 میلیون دلار برده ام. مادرش بیرون پمپ بنزین در ماشین نشسته بود و نمی دانست دخترش میلیونر شده. کاملیا بعد از شنیدن این خبر از شادی اشک می ریخت و شوکه شده بود: دیدم که زندگی ام از جلوی چشمانم می گذرد. مدام فکر می کردم که آیا این خبر واقعی است؟ نمی توانستم تمرکز کنم. تنم می لرزید. آنقدر شوکه شده بودم که کارمند پمپ بنزین به من یاری کرد تا آرام شوم و بتوانم بدون اینکه مادرم را هم نگران کنم، به ماشینم برگردم.

او بعد از اینکه پمپ بنزین را ترک کرد، سوار ماشینش می گردد و بدون اینکه چیزی به مادرش بگوید به سمت خانه حرکت می نماید. او 30 دقیقه رانندگی می نماید و در طول این مدت خودش را برای رساندن این خبر به اعضای خانواده اش آماده می نماید: وقتی به خانه رسیدم، لحظه ای ایستادم تا دعا کنم و آرام شوم. بعد رو به خانواده ام ایستادم و گفتم: من برنده بزرگ لاتاری در ریچموند هیل هستم! خواهرم فکر کرد که دارم شوخی می کنم. اما وقتی آغاز کردم به شادی کردن و بالا و پایین پریدم، باورشان شد. همه خانواده برای من شاد بودند. او حتی زمانی که در برنامه تلویزیونی این چک 60 میلیون دلاری را تحویل گرفت، هنوز هم باور نکرده بود که برنده این بخت آزمایی بزرگ شده و به مجری برنامه گفته بود که به نظرم این اتفاق خیلی سورئال است! کاملیا بلیتش را از رستورانی در خیابان ریچموند هیل خریده بود. او از سال ها پیش هوادار این بخت آزمایی است و هرسال هم بلیت لوتومکس می خرد.

او هر بار که در این لاتاری شرکت می نماید، خودش شماره های بلیت بخت آزمایی را انتخاب می نماید، اما دو ماه پیش تصمیم دیگری گرفت. این بار انتخاب شماره را به عهده ماشین انتخاب سریع سپرد. جایزه لوتومکس هرهفته دوبار در روز های سه شنبه و آدینه قرعه کشی می گردد و می توان بلیت های آن را از پمپ بنزین ها خرید یا به صورت آنلاین ثبت نام کرد. احتمال برنده شدن در چنین جایزه ای یک در 30 میلیون است! کاملیا حالا یکی از مولتی میلیونر های کاناداست و می خواهد با این 60 میلیون دلار، کارآفرینی کند و برای دیگران شغلی بسازد. او عاشق هنر است و می خواهد شاهکار های تاریخی دنیا را ببیند و تصمیم گرفته است که با خانواده اش سفر های زیادی به کشور های مختلف داشته باشد: جایزه ای به این بزرگی باید به اشتراک گذاشته گردد و بهتر است کسانی که دوستشان دارم هم در آن شریک باشند.

منبع: هفت صبح

منبع: فرارو
انتشار: 5 بهمن 1401 بروزرسانی: 5 بهمن 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 11586

به "ماجرای زن ایرانی که یک شبه مولتی میلیونر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای زن ایرانی که یک شبه مولتی میلیونر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید