فیلم های آینده اسکارلت جوهانسون که پس از بیوه سیاه منتشر می شوند

به گزارش مجله هاستفا، بیوه سیاه آخرین حضور اسکارلت جوهانسون در دنیای سینمایی مارول است و او در حال حاضر، چند پروژه برای ادامه کار خود پس از مارول در صف دارد.

فیلم های آینده اسکارلت جوهانسون که پس از بیوه سیاه منتشر می شوند

اسکارلت جوهانسون به لطف استعداد و کار در ژانرهای مختلف، در صنعت فیلم سازی به اسم یکی از معتبرترین بازیگران نسل خود و یکی از محبوب ترین افراد، صندلی بالایی کسب نموده است. او کارش را در سال 1994 در فیلم کمدی درام شمال (North) شروع کرد اما اولین نقش اصلی او در سال 1996 در فیلم منی و لو رخ داد.

از آن موقع به بعد، اسکارلت جوهانسون در چندین فیلم از ژانرهای مختلف ظاهر شده است که از جمله آن ها می توان به نجواگر اسب از رابرت ردفورد، گمشده در ترجمه از سوفیا کاپولا، تریلر روان شناختی امتیاز نهایی و درام تاریخی دختر دیگر بولین اشاره نمود. اگرچه جوهانسون پیش از این نامی برای خود دست و پا نموده بود اما در سال 2010 با پیوستن به دنیای سینمایی مارول به اسم ناتاشا رومانوف یا بیوه سیاه، به کار خود اعتبار بیشتری داد و به یکی از محبوب ترین بازیگران زن دهه تبدیل شد. جوهانسون در مجموع در هشت فیلم در دنیای سینمایی مارول در نقش ناتاشا بازی کرد (بدون در نظر گرفتن حضور او در صحنه پس از تیتراژ فیلم کاپیتان مارول) و آخرین فیلم او، یک اثر مختص به خودش بود.

سال ها بود که هواداران از مارول درخواست می کردند تا یک فیلم مختص به بیوه سیاه بسازد و پس از تأخیرهای فراوان به علت همه گیری ویروس کرونا، خاتمه این اثر در ژوئیه 2021 اکران شد. با توجه به مردن ناتاشا در فیلم انتقام جویان: بازی خاتمهی، بیوه سیاه بینندگان را به چند سال قبل تر برمی گرداند تا کمی درباره پس زمینه اش شرح دهد و رسما داستان او را ببندد. حالا زمان حضور او در استودیو مارول به خاتمه رسیده است و باید ببینیم او چه آثاری برای نمایش در آینده در پیش رو دارد.

آواز 2 (Sing 2)

پنج سال پس از انتشار انیمیشن موزیکال آواز، قرار است دنباله ای به نام آواز 2 منتشر گردد. این فیلم به کارگردانی گرت جنینگز داستان باسترمون (با صداپیشگی متیو مک کانهی) و تیم جدیدش را دنبال می نماید که اکنون قصد دارند برای اولین بار در برج تئانر کریستال در شهر ردشور اجرا داشته باشند. با این حال، چون آن ها هیچ ارتباطاتی برای اجرای خود ندارند، به دفتر شرکت کریستال سر می زنند و در آنجا ایده خود را برای اجرا به همراه کلی کالووی که یک شیر خواننده افسانه ای است، با مسؤول سنگ دل کریستال، جیمی، مطرح می نمایند و حالا باستر مجبور است کلی را متقاعد کند که به صحنه برگردد. اسکارلت جوهانسون بار دیگر نقش خود را به اسم اش که یک جوجه تیغی خواننده است، تکرار می نماید. آواز 2 برای اکران در 22 دسامبر 2021 برنامه ریزی شده است.

فروشگاه کوچک ترسناک (Little Shop of Horrors)

در ژانویه 2020 اعلام شد این اثر که بازسازی فیلمی به همین نام در سال 1986 است، در دست ساخت است. این فیلم داستان یک کارگر گل فروشی را تعریف می نماید که گیاهی را پرورش می دهد که از خون و گوشت انسان تغذیه می نماید. جوهانسون در حال مذاکره برای بازی در نقش آدری بود اما به علت شیوع ویروس کرونا، این پروژه به مدت نامعلومی به تعویق افتاد. بازیگران و هواداران امیدوارند که به زودی اکران گردد.

عروس (Bride)

یکی دیگر از پروژه های اسکارلت جوهانسون بعد از بیوه سیاه، عروس است. عروس به کارگردانی سباستین للیو، داستان زنی را دنبال می نماید که به اسم یک همسر ایدئال خلق شده است اما وقتی خالق خود را طرد می نماید، باید از موجودیت محدود خود فرار کند و با جهانی روبه رو گردد که او را هیولا می داند. در اکتبر سال 2020 اعلام شد که این پروژه در دست ساخت است و از آن موقع، هیچ خبر دیگری منتشر نشده است. بنابراین امید است که هر چه سریع تر پیش برود و به زودی فیلم برداری آن، شروع گردد.

منبع: Screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8286

به "فیلم های آینده اسکارلت جوهانسون که پس از بیوه سیاه منتشر می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های آینده اسکارلت جوهانسون که پس از بیوه سیاه منتشر می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید