فانتوم ایکس؛ یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصات پرچمدار

به گزارش مجله هاستفا، چند هفته پیش بود که اعلام شد شرکت چینی تکنو موبایل Tecno Mobile به زودی گوشی نوی به نام فانتوم ایکس Phantom X روانه بازار می نماید. پس از اعلام این خبر شایعات مختلفی در مورد این گوشی نو مطرح شد تا اینکه در روز سه شنبه 22 ژوئن (یکم تیرماه) تصاویر زنده ای از یک گوشی متعلق به این شرکت چینی به فضای مجازی درز نموده که گفته می گردد متعلق به همین گوشی فانتوم ایکس است. اما نکته جالب در مورد این گوشی نو، مشخصات قابل توجه آن بود که می تواند آن را در ردیف گوشی های پرچمدار قرار دهد.

فانتوم ایکس؛ یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصات پرچمدار

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری gizmochina، تکنو موبایل شرکت سازنده تلفن همراه معروف به تکنو است که از سال 2006 آغاز به فعالیت نموده و اولین تلفن هوشمند خود T1 را در سال 2012 رونمایی کرد. این شرکت که به طور عمده بر بازار های آفریقا، خاورمیانه، آمریکای لاتین و جنوب آسیا تمرکز دارد، تمرکز ویژه ای بر روی گوشی های میان رده و مالی دارد تا بتواند حضور خود را در این بازار ها مستحکم کند. با این حال به نظر می رسد که این شرکت میخواهد تا در زمینه گوشی های پرچمدار هم حضور جدی داشته باشد، اما اصل عرضه گوشی های مالی را هم حفظ کند. طراحی و ساخت گوشی نو Tecno Phantom X نمونه ای از این رویکرد تازه سازنده چینی را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگاران، تصاویر زنده Tecno Phantom X نشان می دهد که این گوشی از یک نمایشگر لبه خمیده با بریدگی قرص شکل برای دوربین های دوگانه سلفی بهره می برد. یک ماژول دوربین چهارگانه عمودی با واحد فلش quad-LED در صفحه پشتی دستگاه دیده می گردد. عدم وجود اسکنر اثر انگشت سنتی نشان می دهد که می توان آن را در زیر نمایشگر Phantom X جاسازی کرد. ابعاد دستگاه 163.5 در 73.8 در 8.7 میلی متر است. پوستر فاش شده از این گوشی هوشمند هم نشان می دهد که این دستگاه در رنگ هایی مانند آسمانی، طوسی، آبی و سبز عرضه خواهد شد. لبه سمت راست دستگاه دارای دکمه تنظیم صدا و کلید پاور است و لبه زیرین آن هم از جک صوتی 3.5 میلی متری، پورت USB-C و بلندگو بهره می برد.

مشخصات گوشی Tecno Phantom X

خوشبختانه یکی از تصاویر زنده منتشر شده از این دستگاه، مشخصات اصلی Tecno Phantom X را فاش نموده است. این تصویر مربوط به عکسی از قسمت My phone گوشی است که شماره مدل آن را AC8 ذکر نموده و بر روی HiOS 7.6 بر اساس سیستم عامل Android 11 اجرا می گردد. پنل OLED دستگاه از رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل +Full HD پشتیبانی می نماید و به چیپست Helio G95 مجهز شده است. نشت ها همچنین حاکی از آن است که تلفن از نرخ تازه سازی 90 هرتز پشتیبانی می نماید.

در جلو یک سیستم دوربین دوگانه 48 مگاپیکسلی همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. پنل پشتی این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز 13 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ناشناخته است. گوشی Tecno Phantom X دارای 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت فضای داخلی و باتری 4700 میلی آمپر ساعتی است. انتظار می رود این گوشی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 وات وارد بازار گردد. حدس زده می گردد Phantom X برای اولین بار در ماه آگوست سال میلادی جاری رونمایی گردد.

تصاویر افشا شده از گوشی نو تکنو فانتوم ایکس

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8165

به "فانتوم ایکس؛ یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصات پرچمدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فانتوم ایکس؛ یک گوشی مقرون به صرفه با مشخصات پرچمدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید