عنایتی زودتر می آمد تیم فوتبال هوادار به لیگ برتر صعود می کرد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، در خاتمه رقابتهای این فصل لیگ دسته اول کشور، حمید کاظمی مهاجم تیم فوتبال هوادار با 16 گل آقای گل شد. کاظمی در حالی آقای گل این فصل لیگ یک شد که پیش از این هم چنین تجربه ای داشت. این آقای گلی وقتی جذاب تر می شود که مشاهده می شود هدایت تیم هوادار نیز بر عهده بهترین گلزن همه ادوار لیگ برتر، رضا عنایتی بود.

عنایتی زودتر می آمد تیم فوتبال هوادار به لیگ برتر صعود می کرد

حمید کاظمی در گفتگو با خبرنگاران گفت: ما در نیم فصل نخست مسائلی داشتیم که با انتقال مالکیت تیم و حضور آقای عنایتی به عنوان سرمربی این مسائل رفته رفته از بین رفت و هوادار تبدیل به یکی از مدعیان شد.

وی اضافه نمود: عملکرد ما به گونه ای بود که در نیم فصل دوم بهترین تیم مسابقات شدیم. روز به روز انگیزه ما در این لیگ فرسایشی که بیشتر از یک سال طول کشید بیشتر می شد.

آقای گل لیگ یک گفت: با قاطعیت می گویم اگر عنایتی قدری زودتر به تیم ما می آمد، این تیم حتماً به لیگ برتر صعود می کرد و ما از این بابت افسوس می خوریم.

مهاجم هوادار بیان داشت: عنایتی را سالهای زیادی است می شناسم و در گذشته در تیم مس کرمان افتخار داشتم با ایشان همبازی باشم و در زوج هم در خط حمله بودیم. از وقتی آقا رضا مربی شد همیشه می خواستیم با هم کار کنیم که تا امسال این اتفاق نیفتاده بود و سرانجام در اواسط این فصل ایشون سرمربی من شد.

بهترین گلزن لیگ یک گفت: برای منِ مهاجم کار کردن با مربی که خودش بهترین گلزن ایران بوده بسیار خوب و لذت بخش بود و هنوز هم من از ایشان یاد می گیرم. هر کجا که در طول فصل کم می آوردم آقا رضا به کمکم می آمد و مرا به اوج باز می گرداند و او روی آقای گل شدن من تأثیر داشت.

کاظمی در خصوص تصمیمش برای فصل بعد گفت: الان برای فکر کردن به این موارد زود است. تازه از یک فصل کاملاً فرسایشی و طولانی خلاص شدیم و در حال استراحت، ریکاوری و وقت گذراندن با خانواده هستم. بعد از گذشت مدتی در خصوص فصل آینده تصمیم گیری می کنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4844

به "عنایتی زودتر می آمد تیم فوتبال هوادار به لیگ برتر صعود می کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عنایتی زودتر می آمد تیم فوتبال هوادار به لیگ برتر صعود می کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید