عباسیان: موقعیت های سایپا به شکل عجیبی گل نمی شوند، امیدوارم اولین شکست نفت مسجدسلیمان را رقم بزنیم

به گزارش مجله هاستفا، معین عباسیان، مدافع - هافبک تیم فوتبال سایپا امیدوار است که تیمش فردا اولین شکست نفت مسجدسلیمان را در رقابت های این فصل رقم بزند.

عباسیان: موقعیت های سایپا به شکل عجیبی گل نمی شوند، امیدوارم اولین شکست نفت مسجدسلیمان را رقم بزنیم

معین عباسیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره آخرین شرایط تیم سایپا در آستانه بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما شرایط بدی ندارد و آماده این بازی هستیم. می دانیم که بازی آسانی در پیش نداریم، ولی کادر فنی در چند روز گذشته به خوبی حریف مان را آنالیز کرده است و با نقاط ضعف و قوت نفت مسجدسلیمان آشنا هستیم. ما هدفی جز برد نداریم و امیدوارم به این هدف دست پیدا کنیم.

وی در ارتباط با اینکه حریف سایپا تا به امروز در لیگ برتر شکست نخورده است، خاطر نشان کرد: آنها تیم خوب و منسجمی هستند و تا الان هم نتایج خوبی گرفته اند. با این حال هدف ما فقط دریافت سه امتیاز است و امیدوارم اولین شکست نفت مسجدسلیمان را در بازی فردا رقم بزنیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که چرا سایپا در 9 بازی گذشته گلی به ثمر نرسانده است؟، گفت: نمی دانم چه باید بگویم. ما خوب فوتبال بازی می کنیم و موقعیت های زیادی را در هر بازی به دست می آوریم، ولی متأسفانه بدشانس هستیم و موقعیت های سایپا به شکل عجیبی گل نمی شوند. امیدوارم این بدشانسی ها برای تیم ما به پایان برسند. ما تیم خوبی داریم و قطعاً در بازی های آینده نتایج خوبی خواهیم گرفت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1959

به "عباسیان: موقعیت های سایپا به شکل عجیبی گل نمی شوند، امیدوارم اولین شکست نفت مسجدسلیمان را رقم بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسیان: موقعیت های سایپا به شکل عجیبی گل نمی شوند، امیدوارم اولین شکست نفت مسجدسلیمان را رقم بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید