طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان چهارمحال و بختیاری باید سریعا شروع گردد

به گزارش مجله هاستفا، استاندار چهار محال و بختیاری در ملاقات با معاون ورزیر و رئیس سازمان آموزش پرورش استثنائی کشور اقدام طرح ملی مسکن فرهنگیان را یکی از مسائل مهم و مورد توجه این وزراتخانه بر شمرد.

طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان چهارمحال و بختیاری باید سریعا شروع گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار خبرنگاران چهار محال و بختیاری، اقبال عباسی استاندار چهار محال و بختیاری در ملاقات با سید جواد حسینی که شامگاه دیشب انجام شد،با تاکید تسریع در اجرای طرح اقدام ملی مسکن ویژه فرهنگیان این استان گفت: در همین خصوص برای برطرف مشکل زمین مورد احتیاج دستگاه های اجرایی موظفند اراضی مازاد خود را سریع تر اعلام نمایند.

عباسی گفت: در آذر ماه سال جاری بر اساس تفاهم نامه ای که بین وزارت آموزش و پرورش و وزارت راه و شهرسازی منعقد شد مقرر است تا فرهنگیان کشور نیز در طرح اقدام ملی مسکن سهم داشته باشند اما با توجه به مشکلاتی نظیر کمبود زمین مورد احتیاج این طرح هنوز در حوزه فرهنگیان در مراحل ابتدایی واقع شده است و می طلبد تا در ادامه این طرح در اولویت برنامه ها قرار گیرد.

عباسی در مورد تامین زمین مورد احتیاج طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان در شهر شهرکرد تاکیدکرد: پیش از این محله 40 منظریه پیشنهاد داده شده بود اما در این خصوص مشکلاتی فراروی اجرای طرح قرار گرفته که باید اداره کل و شهرسازی با طرح آن در کمیسیون ماده 5 چالش های موجود را از میان برداشته و زمین را در اختیار اجرای این طرح قرار دهد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در دیگر شهرستان های استان نیز برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن باید اراضی مازاد دستگاه های اجرایی شناسایی گردد و در همین رابطه دستگاه ها نمی توانند از واگذاری این اراضی امتناع نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6886

به "طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان چهارمحال و بختیاری باید سریعا شروع گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح اقدام ملی مسکن فرهنگیان چهارمحال و بختیاری باید سریعا شروع گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید