شیائومی روی یک گوشی میان رده جدید با اسنپدراگون سری 700 کار می کند

به گزارش مجله هاستفا، با توجه به آخرین گزارش ها، کمپانی شیائومی قصد دارد میان رده جدیدی را راهی بازار کند که به یک تراشه جدید از سری 700 چیپست های اسنپدراگون کوالکام مجهز خواهد بود.

شیائومی روی یک گوشی میان رده جدید با اسنپدراگون سری 700 کار می کند

این کمپانی چینی به زودی باید برای رونمایی از نسل جدید خانواده پرچم دار سری Mi، یعنی سری Mi 11 آماده شود، اما میان رده ها و گوشی های هوشمند اقتصادی هم همیشه یکی از اصلی ترین بازارهای هدف شیائومی بوده اند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در رسانه ها و اطلاعاتی که در شبکه اجتماعی Weibo در چین منتشر شده است، گوشی میان رده جدید شیائومی به یک نمایشگر OLED، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با زوم 5 برابر و چیپستی با شماره مدل اسنپدراگون SM7350 مجهز خواهد شد.

کوالکام تا به حال در هیچ محصولی از این چیپ استفاده نکرده است، اما با توجه به اینکه اسنپدراگون 765 با شماره مدل SM7250 شناخته می شود، می توان حدس زد SM7350 همان اسنپدراگون 775 باشد. پیش از این خبرنگار WinFuture هم مدعی شده بود کوالکام مشغول توسعه چیپ میان رده اسنپدراگون 775 است.

تا به این لحظه به نام دقیق محصول جدید شیائومی که از این چیپ جدید بهره می برد اشاره ای نشده است، اما بعضی از گزارش ها این محصول را عضوی از خانواده Mi 11 ارزیابی کرده اند. اگر این احتمال صحت داشته باشد، با توجه به دارا بودن مشخصات یک میان رده، انتظار می رود این گوشی همان Mi 11 Lite باشد. البته مدتی قبل در شایعه ها از اسنپدراگون SM7150 به عنوان چیپ استفاده شده در Mi 11 Lite نام برده شد که گفته می شود عضوی از سری اسنپدراگون 730 خواهد بود.

همچنین، با در نظر دریافت این موضوع که خانواده ردمی K30 پیش از این از سری اسنپدراگون 700 و لنز 64 مگاپیکسلی برای دوربین بهره گرفته است، این احتمال وجود دارد که این گوشی مرموز به خانواده ردمی K40 تعلق داشته باشد.

اگر چنین باشد، می توان ارتقا نمایشگر LCD با نرخ 120 هرتز به یک نمایشگر OLED را یکی از اصلی ترین تغییرات در نسل جدید دانست. به علاوه، لو ویبینگ، مدیر برند ردمی هم پیش از این استفاده از چیپ پرچم دار اسنپدراگون 888 در یکی از اعضای خانواده ردمی K40 را تأیید کرده بود؛ اما اعلام نشد که آیا این چیپ در هر دو مدل پرو و vanilla به کار گرفته خواهد شد یا خیر.

با توجه به گزارش های منتشر شده، برای یافتن پاسخ این سؤالات زمان زیادی باقی نمانده است. شرکت شیائومی در روز 20 بهمن از خانواده Mi 11 رونمایی خواهد کرد و سری ردمی K40 هم در ماه جاری میلادی (فوریه) معرفی خواهد شد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6576

به "شیائومی روی یک گوشی میان رده جدید با اسنپدراگون سری 700 کار می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی روی یک گوشی میان رده جدید با اسنپدراگون سری 700 کار می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید