شکیل اونیل در سوگ درگذشت برایانت، اوباما: کوبی یک اسطوره بود

به گزارش مجله هاستفا، شکیل اونیل، یکی از معروف ترین بسکتبالیست های سابق NBA در سوگ مرگ کوبی برایانت در حادثه تلخ سقوط هلیکوپترش نشست.

شکیل اونیل در سوگ درگذشت برایانت، اوباما: کوبی یک اسطوره بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شکیل اونیل در صفحه توئیتر خود نوشت: هیچ حرفی نمی تواند درد تراژدی از دست دادن جی جی (جیانا) و برادرم کوبی برایانت را بیان کند. دوستت دارم و برای همواره دلتنگ تو خواهم بود. به خانواده برایانت و خانواده قربانیان این حادثه تسلیت می گویم. کوبی بیشتر از یک ورزشکار بود. او یک مرد خانواده بود و این چیزی بود که ما با یکدیگر اشتراک زیادی داشتیم.

فرزندان او را جوری در آغوش می گرفتم که انگار فرزندان خودم بودند و او نیز فرزندان من را جوری در آغوش می گرفت که گویی فرزندان او بودند. دختر او، جی جی، در روز تولد دختر کوچکم مآرا به جهان آمد.

باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: کوبی در زمین بسکتبال یک اسطوره بود. از دست دادن جیانا برای ما که پدر و مادر هستیم حتی سخت تر است. میشل و من به ونسا (همسر کوبی برایانت) و تمام خانواده برایانت در این روز غیر قابل تصور تسلیت می گوییم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2553

به "شکیل اونیل در سوگ درگذشت برایانت، اوباما: کوبی یک اسطوره بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکیل اونیل در سوگ درگذشت برایانت، اوباما: کوبی یک اسطوره بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید