شهردار قزوین در روز های آینده معرفی می گردد

به گزارش مجله هاستفا، فرایند انتخاب و معرفی شهردار قزوین و آنالیز برنامه های نامزد ها به وسیله شورای ششم در سطح کشور بی سابقه بوده است.

شهردار قزوین در روز های آینده معرفی می گردد

به گزارش از، فرج اله فصیحی رامندی، رئیس مجلس محلی قزوین گفت: در طول ادوار شورا و در هیچ کجای کشور این حجم نیروی با کیفیت برای ارائه برنامه و مصاحبه جهت تصدی پست شهردار به صحن شورا دعوت نشده بودند.

فصیحی رامندی اضافه کرد: فرایند انتخاب شهردار قزوین به وسیله شورای ششم به صورت منطقی و معقول با آنالیز برنامه ها و نقطه نظرات گزینه های بومی و غیر بومی و با حضور جهادی و فعال اعضای شورا و حضور رسانه ها برگزار گردید.

او با بیان اینکه برنامه های ارائه شده به وسیله نامزد ها مستند سازی خواهد شد، گفت: در آینده از این برنامه ها برای پیشرفت و توسعه شهر استفاده خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در اجرای فرایند انتخاب شهردار و حضور نامزد ها در صحن شورا مخالفت ها و موافقت های زیادی از بعضی افراد به صورت حضوری، رسانه ای و در فضای مجازی صورت گرفت که شورا بدون توجه به تشویق ها و یا اظهار نگرانی از نقدها، فرایند انتخاب شهردار را به خوبی طی نموده است.

به گفته فصیحی، کوشش شورای اسلامی شهر قزوین این بوده که با خرد جمعی و رعایت مصالح از تمام ظرفیت های موجود استفاده گردد.

او با اشاره به نامه استانداری قزوین مبنی بر اینکه باید شهردار قزوین برای انجام مراحل اداری احراز صلاحیت به زودی انتخاب و معرفی گردد، گفت: امیداریم کوشش های مثال زدنی همکاران شورا در فرایند انتخاب شهردار قزوین منجر به انتخاب نیروی جهادی و مرد میدان گردد تا شاهد رضای حق تعالی و سبب خشنودی مردم و پیشرفت و توسعه شهر قزوین باشیم.

رئیس مجلس محلی قزوین گفت: مهدی صباغی، حسین معصوم، سید مهدی کاظمی و غلامحسن اسلامی صدر، چهار گزینه نهایی تصدی شهرداری قزوین هستند که طی روزهای آینده یکی از آنها سکان شهرداری قزوین را به دست خواهد گرفت.

ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8551

به "شهردار قزوین در روز های آینده معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار قزوین در روز های آینده معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید