شناسایی عاملان فروش سلاح اینترنتی در تهران

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری 2 تن از اعضای باند 4 نفره قاچاق سلاح و مهمات در فضای مجازی خبر داد.

شناسایی عاملان فروش سلاح اینترنتی در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار علی ذوالقدری اظهار کرد: مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در رصد های اطلاعاتی و فنی پیروز شدند اعضای یک باند 4 نفره قاچاق سلاح و مهمات که در فضای مجازی به تبلیغ و خرید و فروش انواع سلاح های جنگی و شکاری و مهمات می پرداختند شناسایی کنند و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهمان در حوالی وردآورد شناسایی و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت، اضافه کرد: صبح امروز با هماهنگی های قضائی 2 تن از اعضای این باند4نفره دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی پایتخت انتقال یافتند.

سردار ذوالقدری بیان داشت: در بازرسی از منزل و خودروی متهمان 5 قبضه سلاح جنگی و2 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز به همراه 63 فشنگ جنگی انواع کلت کشف و یک دستگاه خودرو توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی خواهند شد، شرح داد: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند در دستور کار مأموران پایگاه چهارم این پلیس واقع شده است.

وی در خاتمه امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و خاطر نشان کرد:با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 آذر 1399 بروزرسانی: 1 آذر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5476

به "شناسایی عاملان فروش سلاح اینترنتی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی عاملان فروش سلاح اینترنتی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید