شرکت اچ تی سی رکورددار بالاترین عمر باتری تلفن های همراه، اپل و سامسونگ ضعیف تر از حد انتظار و ادعاهای پیشین خود ظاهر شدند

به گزارش مجله هاستفا، نتایج یک پژوهش نو نشان می دهد که تلفن های همراه اچ تی سی نسبت به رقبای سرشناس تر خود در بازار تلفن های هوشمند بسیار قوی تر ظاهر شده است و حتی رکوردهای اپل را نیز جا به جا نموده است.

شرکت اچ تی سی رکورددار بالاترین عمر باتری تلفن های همراه، اپل و سامسونگ ضعیف تر از حد انتظار و ادعاهای پیشین خود ظاهر شدند

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، نتایج یک آنالیز تازه نشان می دهد عمر باتری آیفون به آن میزانی که شرکت اپل در موردش مدعی است توان ایستادگی ندارد. این درحالی است که مدتی پیش شرکت اپل مدعی شده بود عمر باتری بعضی محصولات خود مثل آیفون XR را افزایش داده است.

این گزارش نشان داد که اچ تی سی، عمر باتری دستگاه های خود را واقعا افزایش داده است. این در حالی است که شرکت هایی مانند سامسونگ، سونی و نوکیا عمر باتری بسیار کمتری دارند. گروه پژوهشی که نتایج این آنالیز را منتشر نموده می گوید تا کنون، نه مدل مختلف آیفون را آزمایش نموده و دریافته که همه آنها از وعده های اپل بین 18٪ تا 51٪ درصد پایین تر عمل می نمایند.

بر اساس یافته های این تحقیق، آیفون XR دورتر از ادعاهای اپل در مورد زمان مکالمه عمل می نماید و بر خلاف ادعای اپل که می گوید XR می تواند تا 25 ساعت به مکالمه ادامه دهد، این تلفن همراه تنها تا 16 ساعت و 32 دقیقه جوابگوی نیازهای کاربران است.

این پژوهش به وسیله یک گروه مشاوره مستقل در بریتانیا اجرا شده است که محصولات را در انواع دسته ها آزمایش و آنالیز می نماید. اما شرکت اپل در مورد این نتایج سکوت ننموده و اعلام نموده است: ما به شدت محصولات خود را آزمایش می کنیم و در برابر ادعاهای عمر باتری خود ایستاده ایم. ما با ادغام تکنیک های سخت افزاری و نرم افزاری، آیفون را طراحی نموده ایم و بهترین روش ها را برای مدیریت هوشمندانه مصرف انرژی انتخاب نموده ایم. تیم پژوهشی، روش خود را با ما به اشتراک نگذاشته اند، بنابراین ما نمیتوانیم نتایج خود را با آنها مقایسه کنیم. ما متدلوژی خاصی را برای آزمون اعمال می کنیم.

نکته جالب این است که در این آزمایش بیش از 50 تلفن همراه از مارک های محبوب مانند سامسونگ، اچ تی سی، سونی و نوکیاو آیفون آزمایش شده است. نتایج نشان می دهد که اچ تی سی واقعا قدرت باتری محصولاتش را افزایش داده و اختلاف شرایط باتری محصولات این شرکت تایوانی تنها 5 درصد با ادعاها فرق دارد و این رکوردی نسبتا مناسب است.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 11403

به "شرکت اچ تی سی رکورددار بالاترین عمر باتری تلفن های همراه، اپل و سامسونگ ضعیف تر از حد انتظار و ادعاهای پیشین خود ظاهر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اچ تی سی رکورددار بالاترین عمر باتری تلفن های همراه، اپل و سامسونگ ضعیف تر از حد انتظار و ادعاهای پیشین خود ظاهر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید