سوال برنامه نویسی داری؟ از پُرس نت بپرس

به گزارش مجله هاستفا، فرقی نمی کند در دنیای برنامه نویسی حرفه ای باشید یا آماتور یا با چه زبان برنامه نویسی کار کنید؛ بعد از نوشتن هرچند خط یا هر دستور برنامه نویسی، باید کدتان را اجرا کنید تا از عملکرد و خروجی درست آن برای ادامه کدنویسی مطمئن شوید.

سوال برنامه نویسی داری؟ از پُرس نت بپرس

معمولا هم هربار قبل از این که دستور run یا print را اجرا کنید، منتظر خطاهای احتمالی هستید. اگر کدتان خطایی داشته باشد، برای رفع آن کدتان را بازبینی می کنید، یا از قسمت help کمک می گیرید یا در گوگل جست وجو می کنید و سرگردان از سایتی به سایت دیگر و از انجمن پرسش و پاسخ برنامه نویسی به انجمن دیگری می روید تا جواب و علت خطای کدتان را پیدا کنید.

دست آخر هم ممکن است، پاسخی پیدا نکنید و زمان زیادی را هم ازدست داده باشید. شرکت خلاق و نوآور سمن سامانه سبز جنوب با نام تجاری پرس نت، راه چاره پاسخ کامل و جامع به سوالات برنامه نویسی شما را در کوتاه ترین زمان ممکن است. همچنین گفتنی است این مجموعه سیستم های اتوماسیون اداری را نیز طراحی و تولید می کند.

از دوره ها و بسته های آموزشی شرکت سمن سامانه سبز جنوب دانشجویان ایرانی و خارجی زیادی تابه حال استفاده کرده اند و گاهی برای یافتن پاسخ و رفع مسائل برنامه نویسی، با خود مجموعه در تماس بوده اند.

کارشناسان سمن سامانه سبز جنوب نیز هرروز، زمان زیادی را صرف پاسخ به سوالات تکراری می کردند و گاهی هم پیش می آمد نمی توانستند به همه تماس ها و سوال ها جواب دهند. بنابراین تصمیم گرفتند پلتفرمی را برای پرسش و پاسخ برنامه نویسی طراحی کنند تا همه برنامه نویسان بتوانند سوالات خود را آنجا بپرسند یا به سوالات دیگران پاسخ دهند.

به این ترتیب پرس نت پس از یک سال تحقیق و اجرای آزمایشی در مهر 98 راه اندازی شد.

به گفته سعید بحرانی فرد، مدیرعامل پرس نت می گوید: تفاوت پرس نت با دیگر پلتفرم های پرسش و پاسخ برنامه نویسی، ارائه جواب های کامل همراه با مثال، تصویر و منبع به همه سوالات، آن هم به صورت رایگان است. درحالی که در پلتفرم های مشابه معمولا به 30درصد سوالات پرسیده شده، جواب های یک خطی و در حد اشاره به راه چاره داده می شود.

پرس نت دارای 70 تا 75 دسته بندی در زمینه های مختلفی مانند برنامه نویسی دسکتاپ، وب، موبایل، سیستم های عامل لینوکس، سی پنل، سی شارپ و نرم افزارهای فتوشاپ، متلب، پایتون و ... است. اگر سوال برنامه نویسی دارید، همین حالا با دوربین گوشی، کیوآر کد پایین صفحه را اسکن کنید تا وارد سایت پرس نت شوید. در آنجا می توانید سوال خود را مطرح کنید و هم به سوال دیگر کاربران پاسخ دهید.

در این وبسایت درحال حاضر روزانه بین 7 تا 9 سوال جدید پرسیده می شود و معمولا نیمی از سوالات را دیگر کاربران و نیم دیگر را متخصصان پرس نت به صورت رایگان پاسخ می دهند.

سعید بحرانی فرد درباره تلاش پرس نت برای پاسخ به همه سوالات برنامه نویسی کاربران می گوید: به شخصه روزانه بین 8 تا 9 ساعت زمان برای پاسخ دهی رایگان به سوالات و تحقیق درباره آنها صرف می کنم. درحالی که قبل از پرس نت برای پاسخ به بعضی از این سوالات بین 500هزار تا یک میلیون تومان دستمزد می گرفتم.

آموزش برنامه نویسی در پرس نت

پرس نت علاوه براین که به سوالات برنامه نویسی درزمینه های مختلف پاسخ می دهد، بسته های آموزشی و پروژه محوری را نیز مانند دوره آموزشی Blazor، Asp.net، Marvelous، استیمول سافت و ... برای علاقه مندان طراحی کرده است. همچنین اگر در برنامه نویسی مهارت و قصد دارید دوره آموزشی خودتان را برگزار کنید، پرس نت آمادگی همکاری برای تولید محتوا و تهیه بسته های آموزشی از دوره شما را دارد.

سعید بحرانی فرد در ادامه معرفی دوره های آموزشی پرس نت می افزاید: به زودی دوره های جدیدتری نیز مانند آموزش برنامه نویسی اتوماسیون تغذیه روی سایت قرار خواهد گرفت. فراگیران پس از این دوره می توانند سیستم اداری مورد نظرشان را برنامه نویسی، طراحی و پیاده سازی کرده و کسب درآمد کنند، زیرا این روزها سیستم های اتوماسیون اداری بازار داغی دارد.

سیستم های اتوماسیون

در سازمان ها و اداره های کوچک و بزرگ دیگر خبری از دفترهای حجیم اندیکاتور، قفسه های مملو از زونکن ها و دسته های بزرگ کاغذهای اداری نیست، امروزه محتوای درون همه آن دفترها و پوشه ها در دو کلمه اتوماسیون اداری خلاصه شده است.

اتوماسیون های اداری، نرم افزارهایی برای یکپارچه سازی عملیات و امور اداری مجموعه ها هستند و بسته به نیاز هر مجموعه، امکانات مختلفی را مانند سیستم نامه نگاری، حضوروغیاب، حسابداری و مالی و .... در بر می گیرد.

سمن سامانه سبز جنوب از ارائه دهندگان سیستم های اتوماسیون اداری خوشنام و پرفروش در کشور است که از سال 96 فعالیت می کند.

سعید بحرانی فرد درباره این محصول می گوید: در بسکمک ازمواقع کسب وکارها دنبال یک سیستم اتوماسیون اداری ساده و سبک با امکانات کاربردی و قیمت پایین هستند، درحالی که محصول اغلب شرکت های ارائه دهنده سیستم های اتوماسیون، بسیار کامل و حجیم است و شاید فقط 20درصد امکانات آنها برای شرکت های کوچک، کارایی داشته باشد. ازهمین رو ما بر این بخش از بازار تمرکز کرده ایم و اتفاقا نیاز مبرمی نیز به آن وجود دارد.

شرکت سمن سامانه سبز جنوب تا امروز 106 نسخه از سیستم های خود را برای سازمان های مختلفی مانند مجموعه موقوفات گنجعلی خان کرمان، سازمان اقتصاد اسلامی مشهد زیر نظر آستان قدس رضوی و بیمارستانی در هرات افغانستان ارائه کرده است.

مزیت سیستم های اتوماسیون این شرکت در برابر دیگر رقبایش، قیمت مناسب، داشتن امکانات پایه و کاربردی و ارائه آموزش استفاده از اتوماسیون به صورت خودآموز یا حضوری است.

کسب درآمد با پرسش و پاسخ خوب

برای پرس نت پرسیدن سوال خوب، بسیار مهم است. اگر سوال خود را کامل و واضح نپرسیده باشید، مدیران سایت از شما می خواهند سوال خود را ویرایش کنید. در پرس نت، سوال ها و جواب های افراد به ازای هر لایکی که از طرف کاربران دریافت کند، امتیازی به کیف پول پرسشگر یا پاسخگو اضافه می شود و وقتی موجودی کیف پول بیشتر از پنج هزار تومان شود، می توانند درخواست واریز پول را به حساب بانکی خود داشته باشند.

قیمت پروژه نرم افزاری ات را نمی دانی؟ از پرس نت بپرس

یکی از سوالات همیشگی کارفرمایان از برنامه نویسان، تخمین قیمت پروژه نرم افزاری آنهاست. پاسخ به این سوال هم از برنامه نویسی تا برنامه نویس دیگری متفاوت است و چون نحوه قیمت گذاری مشخصی ندارد، از مهم ترین چالش های برنامه نویسان است.

سایت پرس نت برای حل این چالش، قسمتی را اضافه کرده است تا بتوانید هزینه پروژه خود را تخمین بزنید.

کافی است در سایت ثبت نام کنید و به 21سوال پرس نت بادقت جواب دهید، پرس نت هم به رایگان قیمت حدودی پروژه شما را برمبنای مثلا مدت زمانی که برای آن پروژه وقت گذاشته اید، سطح UI و امنیت و مرکز داده های پروژه، تعداد افراد همکار، اجرای پروژه به صورت مجازی یا حضوری، سابقه کار با مشتری و... تخمین می زند. به گفته مدیرعامل این مجموعه، روزانه 15تا 20 استعلام قیمت از پرس نت گرفته می شود.

ریحانه رادی - نشان ایرانی 2 / روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 7222

به "سوال برنامه نویسی داری؟ از پُرس نت بپرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال برنامه نویسی داری؟ از پُرس نت بپرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید