سرمربی نفت آبادان: سعی می کنیم کار به بازی پنجم کشیده نشود

به گزارش مجله هاستفا، عماد صامری در مصاحبه با خبرنگاران ضمن ارزیابی کلی خود از دیدارهای اول و دوم مرحله فینال لیگ بسکتبال که با ثبت یک برد و یک باخت برای هر یک از تیم های صنعت نفت آبادان و شهرداری گرگان همراه بود، در خصوص وضعیت تیمش برای برگزاری سومین و چهارمین دیدار این مرحله شرح داد.

سرمربی نفت آبادان: سعی می کنیم کار به بازی پنجم کشیده نشود

وی گفت: دیدار اول فینال کیفیت خیلی بالایی داشت. دو تیم نسبت به تاکتیک دفاعی و حمله ای یکدیگر شناخت خوبی داشتند و همین موضوع روی کیفیت فنی بازی تأثیر مثبتی داشت. بازیکنان دو تیم در این دیدار واقعاً در حد فینال بازی کردند. بر خلاف دیدار دوم که با شرایطی کاملاً متفاوت برگزار گردید.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: انتظار این بود که دیدار دوم فینال هم همین اندازه با کیفیت برگزار گردد اما عملکرد داوران و عدم تمرکز آنها به اندازه ای روی بازی و عملکرد بازیکنان تأثیر منفی گذاشت که هیچ یک نتوانستند نمایشی مانند دیدار اول ارائه دهند. عملکرد داوران در این بازی به اندازه ای منفی بود که مسئول کمیته داوران هم به آن اذعان داشت.

وی در این رابطه ادامه داد: فینال باید محلی برای حضور بهترین ها باشد. همانطور که دو تیم حاضر در فینال از میان تیم های شرکت کننده در مسابقات گلچین می شوند، داوران هم باید گلچین شوند. تیم داوری دیدارهای اول و دوم یکی نبودند و تفاوت عملکرد آنها به اندازه ای بود که اصلاً جریان بازی در دیدار دوم را تغییر داد. نه ما که نتیجه دیدار دوم را واگذار کردیم و نه تیم شهرداری گرگان که برنده این بازی شد، از عملکرد داوران راضی نبودیم.

صامری توضیح داد: در هر صورت ما نتیجه یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین دیدارها برای قهرمانی خود را از دست دادیم. خوشبختانه اما دو دیداری در پیش داریم که میزبان هستیم و می توانیم در هر دو دیدار از امتیاز میزبانی برای نتیجه گیری استفاده کنیم. بازی در گرگان از حیث حضور تماشاگران و حمایت پرشور آنها از شهرداری گرگان خیلی سخت بود. باید با برنامه و محکم بازی می کردیم تا نتیجه بگیریم. برای دیدارهای پیش رو که خودمان میزبانش هستیم اما باید با برنامه تر و محکم تر بازی کنیم.

وی با تاکید بر ویژگی های قابل توجه شهرداری گرگان گفت: این تیم دو بازیکن خارجی تأثیرگذار دارد. بازیکنان ایرانی این تیم هم جزو نفرات با تجربه و تأثیرگذار در بسکتبال هستند. در کل شهرداری گرگان ترکیبی ایده آل دارد. باید برای دیدارهای چهارم و پنجم به این ویژگی ها توجه داشته باشیم. اشراف کامل از نقاط ضعف و قوت حریف می تواند به نتیجه گیری آن هم در چنین دیدار حساسی یاری کند. این شناخت را داریم فقط اینکه باید تمرکز بالایی هم داشته باشیم تا نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان در سرانجام و در پاسخ به این پرسش که فکر می کنید مرحله فینال به دیدار پنجم کشیده گردد؟ گفت: اصلاً قابل پیش بینی نیست. هدف و تلاشمان این است که در آبادان کار را تمام نموده و پرونده فینال را در همین مرحله ببندیم. مصمم هستیم که در سومین حضور در فینال، قهرمان شویم و برایمان لذت بخش تر است که این قهرمانی را در خانه خودمان جشن بگیریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 124

به "سرمربی نفت آبادان: سعی می کنیم کار به بازی پنجم کشیده نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی نفت آبادان: سعی می کنیم کار به بازی پنجم کشیده نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید