سجاد مشایخی: پتروشیمی یک تیم همدل است

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/خوزستان بسکتبالیست تیم پتروشیمی بندرامام گفت: تمام تیم همدل است و امیدوارم به همین صورت در ادامه لیگ کار کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و به هدف مان که قهرمانی است، برسیم.

سجاد مشایخی: پتروشیمی یک تیم همدل است

سجاد مشایخی پس از پیروزی پتروشیمی برابر ذوب آهن در لیگ برتر بسکتبال کشور، اظهارکرد: بازی خیلی سخت بود. ذوب آهن تیم خوب و ریشه داری است که از بازیکن خارجی و ایرانی خوبی نیز بهره می برد. این تیم در حمله خیلی زهردار بود

وی بیان نمود: در نیمه اول خوب نبودیم و آن چه می خواستیم نشد ولی در نیمه دوم رفته رفته بهتر شدیم. بازی را کنترل کردیم. البته بازی می توانست حساس تر و قشنگ تر هم شود. به هر حال نتیجه به نفع ما شد.

به گزارش خبرنگاران، بسکتبالیست تیم پتروشیمی بندرامام با بیان این که هفته آینده یک بازی خیلی سخت با شیمیدر در قم داریم، گفت: امیدوارم تمرکز لازم را داشته باشیم. این دیدار برای ما در جدول مهم است.

وی مطرح نمود: خدا را شکر تمام تیم همدل است و بازیکنان خیلی خوبی داریم. در یک تیم قهرمان، همه باید همدل باشند. امیدوارم به همین صورت کار کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم و به هدف مان که قهرمانی است، برسیم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1586

به "سجاد مشایخی: پتروشیمی یک تیم همدل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجاد مشایخی: پتروشیمی یک تیم همدل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید