رونمایی شیائومی از می میکس آلفا

به گزارش مجله هاستفا، آنچه بیشتر از صفحه نمایش گوشی شما را شگفت زده می نماید، سیستم دوربین می میکس آلفا است. جلوی این گوشی خبری از سنسور سلفی نیست، اما در قسمت پشتی شیائومی این کمبود را جبران نموده و از سیستم دوربین سه گانه 140 مگاپیکسلی استفاده نموده است.

رونمایی شیائومی از می میکس آلفا

در حالی که سامسونگ و هوآوی در حال عرضه گوشی های تاشو هستند و دیگر فراوریکنندگان هم به دنبال کوچک تر کردن ناچ صفحه هستند، شیائومی راستا کاملا متفاوتی را در پیش گرفته است.

این شرکت چینی در جریان رخداد امروز خود کانسپت گوشی5 G. می میکس آلفا را با دوربین 140 مگاپیکسلی و نمایشگری که دور تا دور گوشی را فراگرفته معرفی کرد. بدنه می میکس آلفا از یک لایه گلس، سرامیک و البته آلیاژ تیتانیوم ساخته شده است. اما وظیفه نمایشگر پشتی گوشی چیست؟

نمایشگر پشتی می میکس آلفا در اصل وظیفه خاصی ندارد و فقط زمانی که گوشی را برعکس کنید، محتویات قسمت جلویی گوشی را به شما نشان می دهد. در حالت عادی این نمایشگر کار خاصی انجام نمی دهد. شیائومی می گوید می میکس آلفا تنها یک کانسپت نیست و قرار است به تعداد محدود فراوری گردد. این گوشی قرار است با قیمت 2800 دلار در چین و در زمانی نامعلوم عرضه گردد.

سایز نمایشگر این گوشی هم فعلا نامشخص است و نسبت نمایشگر به بدنه در این گوشی هم رقم جالب 6/ 180 درصد است. می میکس آلفا به جدیدترین چیپست کوالکام یعنی اسنپ دراگون +855 مجهز است و در کنار آن از 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. شیائومی گفته در این موبایل هوشمند همچنین باتری با ظرفیت 4050 میلی آمپر با پشتیبانی از شارژ سریع 40 وات به کار گرفته شده است. شیائومی می میکس آلفا با اندروید 9 و رابط کاربری MIUI 11 عرضه خواهد شد.

آنچه بیشتر از صفحه نمایش گوشی شما را شگفت زده می نماید، سیستم دوربین می میکس آلفا است. جلوی این گوشی خبری از سنسور سلفی نیست، اما در قسمت پشتی شیائومی این کمبود را جبران نموده و از سیستم دوربین سه گانه 140 مگاپیکسلی استفاده نموده است.

این سیستم دوربین از یک سنسور 108 مگاپیکسلی که با همکاری سامسونگ فراوری شده، سنسور واید 20 مگاپیکسلی و یک سنسور تله 12 مگاپیکسلی تشکیل شده که تا حالا نمونه مشابه آن در جهان فراوری نشده است. در رویداد روز سه شنبه شیائومی در کنار این گوشی از می 9 پرو نیز رونمایی شد.

اوایل سال جاری شیائومی از می 9 رونمایی نموده بود. قرار است می 9 پرو با پشتیبانی از 5 G. با قیمت 520 دلار عرضه گردد که این گوشی را به ارزان ترین گوشی 5 G. جهان تبدیل خواهد نمود.

منبع: فرادید
انتشار: 10 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 413

به "رونمایی شیائومی از می میکس آلفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی شیائومی از می میکس آلفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید