روز دوم مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی؛ایران و لهستان پیروز شدند

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، در نخستین مسابقه روز دوم مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی با عنوان پرشین کاپ که در استادیوم دهکده گردشگری امید بوشهر برگزار گشت، تیم ملی لهستان با نتیجه سه بر دو مقابل لهستان به پیروزی رسید.

روز دوم مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی؛ایران و لهستان پیروز شدند

لهستان که روز گذشته مقابل ایران شکست را پذیرا شده بود، امروز با گل های ویتولد زیبور، ژاکوب ژسینوسکی و توماس لنارت مقابل دو گل ایتالیا که توسط گابریل گوری به ثمر رسید، پیروز شد.

در دومین مسابقه که چهارشنبه شب برگزار گردید، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ملاقاتی سخت و نفس گیر مقابل تیم ملی اوکراین به رجحان دست یافت.

در حالی که تیم ملی ایران تا دقایق انتهای بازی سه بر دو از حریف خود جلو بود، در آخرین دقایق بازی یک گل را دریافت کرد تا بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده گردد و ایران در مجموع با نتیجه 11 بر 10 در ضربات پنالتی به پیروزی دست یابد.

برای ایران در این مسابقه سید علی ناظم دو گل و حمید بهزاد پور یک گل به ثمر رساندند و ایوان گلوتسکی، اولکسی الیچف، دوبویک برای اوکراین گل زدند.

در انتها روز دوم مسابقات فوتبال ساحلی، ایران با چهار امتیاز صدرنشین است و تیم های ایتالیا و لهستان با سه امتیاز و اوکراین بدون امتیاز در رده های بعدی هستند.

در روز انتهای این مسابقات، فردا پنج شنبه 28 بهمن ساعت 18 و 15 دقیقه لهستان با اوکراین و ساعت 19 و 30 دقیقه دو تیم ملی ایران و ایتالیا با هم ملاقات می نمایند.

نماشو: شبکه تبلیغاتی نماشو | آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، ثبت آگهی رایگان، آگهی رایگان اینترنتی، رپورتاژ رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1737

به "روز دوم مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی؛ایران و لهستان پیروز شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز دوم مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی؛ایران و لهستان پیروز شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید