رقابت منچستریونایتد و لیورپول بر سر ستاره رم

به گزارش مجله هاستفا، منچستریونایتد هم مانند لیورپول می خواهد نیکولو زانیولو را جذب کند.

رقابت منچستریونایتد و لیورپول بر سر ستاره رم

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چند رسانه اروپایی مانند سان و فوتبال ایتالیا اعلام نموده اند منچستریونایتد هم میخواهد زانیولو را به خدمت بگیرد و به این ترتیب باید در جدال جذب او با لیورپول رقابت کند.

نیکولو زانیولو که در سال 2018 به المپیکو رفته، توانسته 60 بار برای رمی ها بازی کند. او در این 60 بازی 12 گل به ثمر رسانده و 5 پاس گل به هم تیمی هایش داده است. زانیولو توانسته جوان ترین بازیکن ایتالیایی باشد که در لیگ قهرمانان اروپا بریس (به ثمر رساندن دو گل در یک مسابقه) می نماید اگرچه پست او مهاجم نیست و بیشتر در پست هافبک هجومی بازی می نماید.

گزارش های منتشر شده در رسانه های بیشتر به دلیل بدهی های سنگین رم و احتمالا عدم حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد واقعی به نظر می رسد، زیرا چندی پیش خبری مبنی بر بدهی 270 میلیونی رم به بانک ها منتشر شد و به این ترتیب احتمالا مدیران رم چوب حراج بر سر بازیکنانشان خواهند زد.

زانیولو پیش از این ارزشی 71 میلیون پوندی داشت، اما به دلیل شیوع کرونا و مسائل مالی احتمالا کمتر از این مبلغ به فروش خواهد رسید. او البته در حال حاضر دوران نقاهت پس از دوران مصدومیت رباط صلیبی اش را می گذراند، اما مدیران لیورپول و منچستریونایتد به شدت پیگیر شرایط خرید این بازیکن 20 ساله هستند که تاتنهام و پاریسن ژرمن را هم خواستار خود می بیند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4064

به "رقابت منچستریونایتد و لیورپول بر سر ستاره رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت منچستریونایتد و لیورپول بر سر ستاره رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید