رد درخواست استقلال در کمیته شرایط بازیکنان

به گزارش مجله هاستفا، کمیته شرایط بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای مرتبط با برخی از پرونده های مربوطه را صادر کرد.

رد درخواست استقلال در کمیته شرایط بازیکنان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر اساس اعلام کمیته شرایط بازیکنان در پرونده شکایت امین نجما از باشگاه آلومینیوم اراک ، این باشگاه به پرداخت مبلغ 135 میلیون ریال اصل خواسته و مبلغ 2,943,000 ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شده و درخواست مابقی خواسته و مبلغ فصل دوم قرارداد مردود و غیرقابل رسیدگی اعلام شده که این رای طی مدت 7 روز قابل تجدید نظرخواهی است.

در پرونده شکایت احمد عرب زاده از باشگاه آلومینیوم اراک نیز این باشگاه به پرداخت مبلغ 1,664,000,000 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 33,280,000 ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شده است.

در پرونده شکایت باشگاه اتحاد سالار تهران از باشگاه رعد تهران دعوای خواهان مردود و غیر قابل رسیدگی دانسته شده است.

پیرو شکایت یونس گراییلی از باشگاه نساجی مازندران نیز کمیته شرایط اقدام به بررسی پرونده نموده که بر این اساس باشگاه نساجی به پرداخت مبلغ 220,000,000 ریال بابت اصل خواسته و 44,000,000 ریال هزینه دادرسی محکوم شده که این رای مدت 7 روز قابل تجدید نظرخواهی است.

در پرونده دادخواست هیات فوتبال استان تهران پیرامون عدم دریافت حق خروج از استان ابوالفضل درویش وند بازیکن سابق باشگاه پرسپولیس تهران ، پیرو بررسی دفاعیات و ارائه مستنداتی که نشان دهنده پرداخت مبلغ می باشد این دادخواست رد شد.

با این وجود در پرونده شکایت هیات فوتبال استان تهران پیرامون دریافت حق خروج از استان محمد صادق بارانی به پرداخت مبلغ 85,000,000 ریال حق خروج از استان و 1,853,000 ریال هزینه دادرسی محکوم شد.

همچنین قرار تجدید نظرخواهی باشگاه استقلال تهران در پرونده حیدرعلی احمدزاده به دلیل عدم رفع نقص و پرداخت هزینه دادرسی رد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1678

به "رد درخواست استقلال در کمیته شرایط بازیکنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد درخواست استقلال در کمیته شرایط بازیکنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید