ردیابی کرونا در سنگاپور با گردنبند بلوتوثی

به گزارش مجله هاستفا، سنگاپور گردنبندی بلوتوثی را برای جمعیت سالمند و بدون موبایل کشورش ساخته تا شیوع ویروس کرونا میان افراد را ردیابی کند.

ردیابی کرونا در سنگاپور با گردنبند بلوتوثی

کشورهای مختلف در سراسر جهان امیدوارند تا با استفاده از تلفن های هوشمند شیوع ویروس کرونا میان جمعیت را ردیابی کنند. این درحالی است که برخی از افراد به خصوص جمعیت سالمند موبایل ندارند.

به همین دلیل سنگاپور گردنبندهای بلوتوثی به نام با هم ردیابی کنیم(TraceTogether) قابلیت ردیابی شیوع ویروس کرونا میان سالمندان را فراهم کرده است. این گردنبندهای بلوتوثی با یکدیگر و همچنین اپلیکیشن مخصوص آن ارتباط برقرار می کنند تا مشخص شود کاربران با مبتلایان به کووید19 در تماس بوده اند یا خیر.

اولویت استفاده از این گجت به سالمندانی تعلق دارد که خانواده ای ندارند یا مسائل حرکتی دارند. پس از تولید تعداد بیشتری گردنبند بلوتوثی، گجت ها میان طیف وسیع تری از سالمندان توزیع می شود.

اگر مشخص شود کاربری مبتلا به ویروس کرونا شده، می توان با دانلود اطلاعات دستگاه به چشم انداز عمیق تری از افرادی دست یافت که با او در تماس بوده اند.

این گردنبندها برای حفظ حریم شخصی به وای فای و اینترنت موبایل متصل نمی شوند یا قابلیت های جی پی اس را ندارند. همچنین در این گجت ها فقط اطلاعات 25 روز ذخیره می شود.،مهر

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4519

به "ردیابی کرونا در سنگاپور با گردنبند بلوتوثی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردیابی کرونا در سنگاپور با گردنبند بلوتوثی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید