رامسری: به نتیجه گیری والیبال ساحلی در قهرمانی آسیا امید زیادی دارم

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - مربی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران با بیان اینکه کشورهای شرکت کننده در رقابت های قهرمانی مردان آسیا اهمیت زیادی به این مسابقات می دهند معتقد است تیم ها از جمله قطر با برترین بازیکنان خود در این رقابت ها حاضر خواهند شد.

رامسری: به نتیجه گیری والیبال ساحلی در قهرمانی آسیا امید زیادی دارم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، آرش رامسری در حاشیه اردوی آماده سازی تیم های ملی والیبال ساحلی که از 13 آبان ماه در بوشهر شروع شده است، اضافه نمود: شرایط اردو از نظر تمرینات، اسکان، تغذیه و … عالی است و یکی از برترین اردوهای سال های اخیر والیبال ساحلی ایران است.

وی با اشاره به تغییر در ترکیب بازیکنان تیم های ملی والیبال ساحلی برای حضور در قهرمانی مردان آسیا سال 2021، گفت: محور اصلی اردو ایجاد هماهنگی بین بازیکنان است و خوشبختانه ملی پوشان در حال حاضر به هماهنگی خوبی رسیدند و انشاالله در مسابقات شاهد نتایج خوبی خواهیم بود.

مربی تیم های ملی والیبال ساحلی در ادامه به برگزاری مسابقات تمرینی در این اردو در شرایط رسمی اشاره نمود و گفت: تا کنون چندین مسابقه تمرینی انجام دادیم و عصر امروز (یکشنبه) نیز به صورت رسمی تر و با حضور داوران، مسابقات تمرینی انجام خواهد شد تا بازیکنان بیشتر در شرایط برگزاری مسابقه قرار گیرند.

رامسری در پاسخ به این سوال که تمرینات 10 روز گذشته ملی پوشان با چه محورهایی صورت گرفته است؟ اضافه نمود: بازیکنان در این مدت صبح و عصر و در هر نوبت بیش از دو ساعت تمرین داشتند. هوازی، بدنسازی و توپی محورهای تمرینات بودند اما باز هم یادآوری می کنم که ایجاد هماهنگی لازم بین بازیکنان نو و قدیم تیم ها، محور اصلی است.

رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا 2021 از دوم تا ششم آذرماه با حضور 26 تیم از 10 کشور به میزبانی پوکت در تایلند برگزار خواهد شد. مربی تیم های ملی درباره حریفان آسیایی ایران، گفت: مسابقات قهرمانی مردان آسیا اهمیت زیادی برای کشورهای شرکت نماینده در این رقابت ها دارد و به همین علت قطر با تیم اصلی خود (شریف-تیجان) به این مسابقات می آید. این تیم دارنده مدال برنز المپیک است و تجربه حضور در مسابقات مهم دنیا را دارد و تا کنون نیز نتایج بسیار خوبی به دست آورده است.

وی با بیان اینکه استرالیا نیز در تیم های خود تغییراتی داشته است، توضیح داد: شناخت کافی از نفرات نو این کشور نداریم. ژاپن نیز اردوی نهایی آماده سازی خود را در تایلند دایر نموده است و هم اکنون بازیکنان ساحلی ژاپن تمرینات خود را در تایلند پیگیری می نمایند.

رامسری درپاسخ به این سوال که عملکرد تیم های ملی والیبال ساحلی ایران را در رقابت های قهرمانی آسیا چگونه پیش بینی می کنید؟ گفت: قطعا نمی توان شرایط یک تورنمنت را از الان پیش بینی کرد، زیرا عوامل مختلفی در موفقیت و یا نتیجه نگرفتن یک تیم تاثیرگذار است. واقعا مسابقات سختی پیش رو داریم، اما به عملکرد دو تیم ایران خیلی امیدواریم به گونه ای که سکو نیز برای آنان پیش بینی می کنیم.

وی به اهمیت شرایط روحی و روانی بازیکنان شرکت نماینده در یک تورنمنت اشاره نمود و گفت: در اردوی بوشهر کلاس های روان شناسی و انگیزشی داشتیم که یکی از دلایل آن نیز تغییرات بازیکنان بوده است. در مجموع ملی پوشان ساحلی ایران تجربه خوبی دارند، با تغییرات نیز کنار آمدند و انگیزه بالایی نیز برای حضور در مسابقات دارند.

اردوی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران تا 25 آبان ماه با حضور هشت بازیکن (بهمن سالمی، ابوالحسن خاکی زاده، عبدالحامد میرزاعلی، علیرضا آقاجانی، سینا شوکتی، مهدی محفوظی، مجتبی آرو و علی قربان پسندی) در بوشهر پیگیری خواهد شد.

مازیار هوشمند و آرش رامسری به عنوان مربیان، ملی پوشان را در این اردو همراهی می نمایند.

ترکیب سه تیم ملی بزرگسالان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا به توضیح زیر است:

بهمن سالمی - ابوالحسن خاکی زاده

عبدالحامد میرزاعلی - علیرضا آقاجانی

سینا شوکتی - مهدی محفوظی

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 آذر 1400 بروزرسانی: 22 آذر 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9140

به "رامسری: به نتیجه گیری والیبال ساحلی در قهرمانی آسیا امید زیادی دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامسری: به نتیجه گیری والیبال ساحلی در قهرمانی آسیا امید زیادی دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید