ذهنیت برد را در بازیکنانم تقویت کردم، استقلال بهتر از این می گردد

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگاران، آندره اسراماچونی در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال تهران مقابل شهرخودرو در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس استادیوم آزادی تهران گفت: بازی خیلی سختی داشتیم و این را می دانستیم. شهرخودرو از معدود تیم هایی بود که استقلال برابرش سخت به پیروزی رسید.

ذهنیت برد را در بازیکنانم تقویت کردم، استقلال بهتر از این می گردد

استراماچونی درباره عملکرد این تیم در دقایق پایانی برای حفظ نتیجه گفت: این موضوع اتفاقی است که روی آن کار می کنیم. من باید در تیم ذهنیت برد را بیشتر کنم اما برخی اوقات در اواخر مسابقه، ترس های غیر قابل کنترل به بازیکن وارد می گردد. من روی این موضوع کار می کنم. تیم هایی که به بردن عادت داشتند، در دقایق پایانی بهتر مدیریت می نمایند. ما می توانیم این موضوع را با بالا بردن ذهنیت خود بهبود ببخشیم.

وی ادامه داد: کوشش می کنم به بازیکنانم یاد دهم باید همواره حمله کنیم. دو مهاجم در زمین داریم. امروز نیز سه تعویض ما بازیکنان هجومی بودند تا بتوانم این ذهنیت را به بازیکنان ادامه بدهم که باید نمایش خود را ادامه دهیم.

سرمربی استقلال در واکنش به این موضوع که آیا فکر می کردید چنین پیشرفتی نسبت به هفته های ابتدایی داشته باشید گفت: از تمام بازیکنانم تشکر می کنم زیرا از روز اول من را کامل همراهی کردند. آغاز بدی داشتیم که می توانست اعتماد به نفس تیم کاهش پیدا کند. تشکر خاص من در این مسابقه از بازیکنان است و اگر این را در نظر بگیریم که ما 7 امتیاز را در وقت های اضافه از دست دادیم، برخی وقت ها مثل ملاقات با ماشین سازی شایسته باخت و برخی وقت ها بد شانس بودیم. اگر امتیازات وقت های اضافه را از دست نمی دادیم، الان شرایط بهتری داشتیم.

وی تاکید نمود: از شیخ دیاباته تشکر ویژه می کنم. خیلی از بازیکنان در این شرایط بازی نمی کردند اما او گفت می خواهم به هر قیمتی به میدان بروم. با درد بازی کرد. از دکتر ستوده و مهرشاد رهبر که دو پزشک تیم هستند که از آنها تشکر می کنم. شاید شما آنها را نبینید اما آنها خیلی سخت برای استقلال کوشش می نمایند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1876

به "ذهنیت برد را در بازیکنانم تقویت کردم، استقلال بهتر از این می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذهنیت برد را در بازیکنانم تقویت کردم، استقلال بهتر از این می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید