دهها شاهزاده عربستانی به کرونا مبتلا شدند

به گزارش مجله هاستفا، العهد الجدیدحساب توئیتری مشهور عربستانی امروز(شنبه) فاش کرد که شمار شاهزادگان مبتلا به ویروس کرونا در این کشور بیش از تعداد اعلام شده در روزنامه نیویورک تایمز است.

دهها شاهزاده عربستانی به کرونا مبتلا شدند

روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز 8 آوریل سال جاری (20 فروردین) اعلام نمود که کرونا به خانواده پادشاهی عربستان راه یافته و نزدیک به 150 نفر از شاهزادگان به این ویروس مبتلا شده اند اما این ویروس تا به امروز در میان افراد درجه یک خانواده پادشاهی دیده نشده است.

این روزنامه آمریکایی اشاره نمود که بیمارستان تخصصی ملک فیصل در شهر جده برای رسیدگی به کرونایی هایی خانواده پادشاهی مجهز به 500 تخت شده است.

العهد الجدید با اشاره به این آمار فاش کرد: اما این تعداد تخت دیگر برای رسیدگی به بیماران جدید کافی نیست و شمار شاهزادگان مبتلا به کرونا بیش از تعدادی است که در نیویورک تایمز اعلام شده از این رو دو هتل به طور کامل برای بیماران جدید اجاره شده است.

این روزنامه آمریکایی همچنین تاکید نموده است که فیصل بن بندر بن عبد العزیز آل سعود امیر منطقه ریاض از جمله شاهزادگان مبتلا به کرونا است.

تا به امروز بیش از 7 هزار نفر در عربستان دچار کووید 19 شده اند که از این تعداد 151 نفر فوت شده اند و 3 هزار و 126 نفر بهبود یافته اند.

ویروس کرونا برای نخستین بار 12 دسامبر (آذر،دی) گذشته در چین و در شهر ووهان شیوع یافت اما پکن به طور رسمی اواسط ژانویه (دی،بهمن) آن را اعلام نمود.

این ویروس به سرعت به کشورهای مختلف در سراسر دنیا سرایت و بیشتر کشورها را درگیر نموده است.،ایرنا

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3692

به "دهها شاهزاده عربستانی به کرونا مبتلا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهها شاهزاده عربستانی به کرونا مبتلا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید