دلایل سفر به بانکوک

به گزارش مجله هاستفا، دلهره آور و کثیف؛ ممکن است هنگام توصیف مرکز تایلند، این کلمات را از دیگران بشنوید. این کلمات هر کسی را از سفر به این شهر منصرف می نماید. اما بانکوک یکی از برترین و خاص ترین شهرهای دنیاست که جاذبه های توریستی متنوعی دارد تماشا آنها برای هر فرد اهل سفری جالب خواهد بود. در این مطلب به دلایل سفر به بانکوک می پردازیم. با مجله خبرنگاران همراه باشید.

دلایل سفر به بانکوک

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

دلایل سفر به بانکوک

رفت و آمد آسان- دلایل سفر به بانکوک

ممکن است ترافیک در بانکوک کمی غیرقابل تحمل باشد، با این حال، داشتن ماشین شخصی ضرورت ندارد. افرادی که از وسایل نقلیه عمومی تایلند استفاده نموده اند از راحت و در دسترس بودن آنها شگفت زده شده اند. در بعضی از منطقه ها تایلند مانند جزیره ها، گردشگران باید کرایه مضاعف برای تاکسی بپردازند یا موتو کرایه نمایند تا بتوانند از اطراف تماشا نمایند. خیابان های شلوغ و خطرناک تایلند گردشگران را از کرایه موتور باز می دارد. نمی توان گفت که وسایل نقلیه عمومی شلوغ نیستند اما اگر بدانید کی و چگونه از این وسایل بهره ببرید بسیار راحت تر رفت و آمد خواهید کرد.

جاذبه های تماشای - دلایل سفر به بانکوک

از قبرستان هواپیماها گرفته تا موزه مرگ، همه این موزه های عجیب در بانکوک قرار دارند. به نظر می رسد این شهر تمام جاذبه های عجیبی که هرکس می تواند تصور کند را در خود دارد. موزه ها، گالری ها و بازارهای مختلف در هر خیابانی پیدا می شوند.

بازارها - دلایل سفر به بانکوک

تماشا همه بازارهای شهر کار بسیار سختی است. این بازارهای متنوع علاوه بر فروختن سوغاتی های زیبا و خاص مکان های خوبی برای گشت و گذار هم هستند و گروه های موسیقی محلی در آنها به اجرا می پردازند. سعی کنید حداقل از یکی از این بازارها در مرکز تماشا کنید.

فرهنگ و سنت - دلایل سفر به بانکوک

علاوه بر مکان های فرهنگی و موزه ها، گردشگران در طول شهر می توانند شاهد فرهنگ تایلندی باشند. معابدی که در گوشه و کنار شلوغ ترین نقاط شهر دیده می گردد از جمله این نشانه ها هستند. برای نشان دادن فرهنگ تایلندی به گردشگران از هیچ چیز دریغ نشده است؛ عروسک گردانی، پایکوبی های سنتی تایلندی و گالری های محلی همه در مرکز وجود دارند.

فضای سبز - دلایل سفر به بانکوک

بعضی اعتقاد دارند بانکوک فضای سبز بسیار کمی دارد اما باید بدانند که کجا می توان این فضی سبز را پیدا کرد. باوجود اینکه بیشتر فضای شهر را ساختمان ها پر نموده اند، بانکوک پارک های زیادی هم دارد. پارکچاتوچاک که به یکی از عظیم ترین بازار های آسیا متصل است جایی است که گردشگران بعد از گذراندن یک روز طولانی در بازار به آن پناه می برند.

بانکوک یکی از پربازدیدترین شهرهای دنیا است

CNN غذاهای خیابانی بانکوک را به اسم برترین غذای خیابانی در دنیا معرفی نموده و Forbes آن را در میان پربازدیدترین شهرهای دنیا قرار داده است. تایلند اولین کشور در آسیا است که به این مقام رسیده و از لندن پیشی گرفته است. سفر به یکی از پربازدیدترین شهرهای دنیا را از دست ندهید.

برای خرید بلیت هواپیما به مقصد تایلند به صفحه اصلی سایت مراجعه کنید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8267

به "دلایل سفر به بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل سفر به بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید