درآمد پرسپولیس از بشار؛ 120تا 400هزار دلار!

به گزارش مجله هاستفا، بیش از دو ماه از این جمله رسول پناه که گفته بود به هیچ عنوان اجازه جدایی به بشار رسن نخواهیم داد می گذرد و حالا بشار سومین جلسه تمرینی در تیم جدید خود، القطر را سپری می نماید.

درآمد پرسپولیس از بشار؛ 120تا 400هزار دلار!

به گزارش خبرنگاران ، آی اسپورت نوشت: رسن پس از فینال لیگ قهرمانان آسیا در دوحه ماند و همان جا مذاکراتش را پیش برد و انتها به تیم زردپوش قطری پیوست تا جدایی های پرسپولیس نسبت به لیگ نوزدهم دو رقمی شوند.

اما مسئله مبهم درباره رقم درآمدزایی پرسپولیس از فروش بشار است. باشگاه پرسپولیس در بیانیه خود تاکید نمود که یکصد و بیست هزار دلار در زمان جایی به باشگاه پرداخت شده است. این در حالی است که گزارش های موثق رسانه ها این رقم را 130 هزار دلار پیش بینی نموده اند و نزدیکان بشار رسن نیز عدد 140 هزار دلار را مطرح می نمایند.

این البته یک طرف ماجراست. باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که 260 هزار دلار حقوقی که قرار بود تا نیم فصل به بشار پرداخت گردد و حالا نشده نیز باید به این رقم اضافه گردد تا درآمدزایی پرسپولیس به 380-400 هزار دلار برسد. ماجرایی که بخشی از طرفداران پرسپولیس آن را قبول ندارند و یک مغلطه می دانند. آن ها می گویند که بشار رسن تنها در 5 بازی شرکت داشته و حتی طبق قرارداد خود نیز نباید این رقم را دریافت می کرد.

نکته دیگر مسئله بی اطلاعی از جدایی بشار است که از زبان کادرفنی پرسپولیس بیرون آمده بود. حمید مطهری و یحیی گل محمدی روی این ادعا پافشاری کردند و حتی گفتند که اگر می دانستند چنین توافقی اجرا شده اجازه جدایی به بشار نمی دادند. این در حالی است که پس از صعود پرسپولیس به فینال آسیا، علاوه بر مدیران باشگاه پرسپولیس، حتی کارمندان ساده نیز از علاقه بشار به جدایی و قطعیت نظرش روی این موضوع اطلاع داشتند و معین نیست که یحیی گل محمدی چرا از این ماجرا آگاه نبود. شاید هم او انتظار داشت که مدیران باشگاه به صورت مستقیم این موضوع را با وی در میان بگذارند.

یک سوال عظیم درباره جدایی بشار رسن این است که چرا وقتی پرسپولیس با تاکید بر قراردادی که در تابستان اخیر تمدید کرد، پیروز به حفظ بشار (باوجود لایو اینستاگرامی و...) شد، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند که توافق نامه ای را با ستاره عراقی امضا نمایند که اختیار جدایی را در دست او قرار می داد؟ چون اساسا اگر بشار طبق قرارداد قبلی اختیار خروج را در دست داشت، بعید است که با طرح درخواستش در لایو اینستاگرامی و سپس حضور چند باره در باشگاه، ماجرا را پیش می برد و می توانست مثل حالا، به راحتی جدا گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6361

به "درآمد پرسپولیس از بشار؛ 120تا 400هزار دلار!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درآمد پرسپولیس از بشار؛ 120تا 400هزار دلار!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید