دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی فرم خوداظهاری سلامت را در اسرع وقت تکمیل نمایند

به گزارش مجله هاستفا، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی گفت: دانشجویان باید فرم خوداظهاری سلامت و فرم تکمیل شده توسط استاد راهنما که به تائید ریاست یا معاون دانشکده مربوطه رسیده، به پست الکترونیکی معاونت دانشجویی [email protected] ارسال نمایند.

دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی فرم خوداظهاری سلامت را در اسرع وقت تکمیل نمایند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

سید محمود ربیعی، معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: دانشجویان در ترم 1400-1399 صرفا جهت انجام انتها نامه و رساله خود احتیاج به امکانات آزمایشگاهی یا کارگاهی به صورت مستمر داشته و استاد راهنما مسئولیت حضور ایشان را در دانشگاه پذیرا است.

ربیعی تاکید نمود: دانشجویان در صورت احتیاج درخواست خود را با استفاده از پردازش 19290 در سامانه گلستان حداکثر تا تاریخ 22 شهریور ثبت نماید.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی نوشیروانی اضافه نمود: دانشجویان می بایست فرم خوداظهاری سلامت و فرم تکمیل شده توسط استاد راهنما که به تائید ریاست یا معاون دانشکده مربوطه رسیده، به پست الکترونیکی معاونت دانشجویی [email protected] ارسال نمایند.

وی در انتها افزود: نتیجه درخواست دانشجویان با لحاظ شدن معیار های مشخصی همچون مسافت، سال ورود و ... در معاونت دانشجویی مورد ارزیابی قرار گرفته و نتیجه آن به وسیله پست الکترونیکی به دانشجو اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5043

به "دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی فرم خوداظهاری سلامت را در اسرع وقت تکمیل نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان دانشگاه صنعتی نوشیروانی فرم خوداظهاری سلامت را در اسرع وقت تکمیل نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید