راضی نیستیم، برنامه نفت برد بازی های خانگی بود

به گزارش مجله هاستفا، منصوریان گفت: خشنود نیستیم، چون برنامه صنعت نفت برد همه بازی ها خانگی است.

راضی نیستیم، برنامه نفت برد بازی های خانگی بود

به گزارش خبرنگاران از آبادان ، علیرضا منصوریان، سرمربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی تیم خود با گل گهر سیرجان گفت: بازی با گل گهر سیرجان سنگین و نزدیک بود اما بازیکنان نفتی در طول بازی عقب نشینی نکردند.

او ادامه داد: چهار موقعیت گلزنی داشتیم، اما تحت فشار بودن هر 2 تیم مانع گلزنی آن ها با وجود موقعیت ها بود.

منصوریان در واکنش به این مسئله که مجتبی سرآسیایی معتقد بود صنعت نفت بابت تک امتیازی که گرفت راضی است، اعلام کرد:راضی نیستیم، چون برنامه صنعت نفت برد همه بازی ها خانگی است.

او با بیان اینکه در بازی امروز موقعیت های خوبی داشتیم اما به انتها نرسید، اضافه کرد : صنعت نفت از 15 بازی خانگی که در لیگ برتر دارد 2بازی را واگذار نموده و یک مساوی دارد و می بایست روی 3امتیازهای خانگی با برنامه پیش برویم.

از نتیجه بازی راضی نیستیم

مجتبی سرآسیایی، مربی تیم گل گهرسیرجان نیز در این نشست گفت: بازی خوب و درگیرانه ای بود و سعی کردیم نقاط قوت صنعت نفتی ها را ببندیم و روی نقاط ضعف آنها برنامه ریزی کنیم

او اضافه کرد: از نتیجه بازی راضی نیستیم و علیرغم هجومی بودن بازی دو تیم و خلق یک پنالتی نتوانستیم آن را به گل تبدیل کنیم که این مورد هم جزو شرایط بازی است.

او بر لزوم کیفی شدن بازی تیم گل گوهر تاکید نمود و گفت: باید روی کیفیت بازی هایمان بیشتر کار کنیم تا مثل بازی امروز اسیر دقایق انتهای نشویم.

سرآسیایی در انتها گفت: به منصوریان و تیم صنعت نفت تبریک می گویم و فکر می کنم کسب یک امتیاز بیشتر آنها را راضی کرد. هجومی بازی کردن تیم ما باعث شد که نفتی ها موقعیت های خوبی روی دروازه تیم ما خلق نمایند.

انتهای پیغام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 بهمن 1400 بروزرسانی: 5 بهمن 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9360

به "راضی نیستیم، برنامه نفت برد بازی های خانگی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راضی نیستیم، برنامه نفت برد بازی های خانگی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید