خوابگاه های دانشگاه تبریز با حمایت خیرین ارتقا می یابد

به گزارش مجله هاستفا، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز از اجرای طرح ملی ارتقای خوابگاه های دولتی با حمایت خیرین در این دانشگاه اطلاع داد.

خوابگاه های دانشگاه تبریز با حمایت خیرین ارتقا می یابد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

امامعلی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: بر اساس طرح ملی ارتقای خوابگاه های دولتی در صندوق رفاه، مبنی بر ارتقای خوابگاه های رتبه چهار و پنج با مشارکت 30 درصد دانشگاه، 30 درصد خیرین و 40 درصد صندوق رفاه دانشجویان، با پیگیری های مسئولان دانشگاه و به خصوص رییس دانشگاه دو بلوک چهار و دو از خوابگاه شهدا ویژه خواهران مشمول این طرح قرار گرفته است.

امامعلی پور مطرح نمود: هزینه اجرای این طرح بالغ بر 16 میلیارد ریال برآورد شده است که طی چهار ماه بعد از اجرای تفاهم نامه اجرایی خواهد شد. خیّر مشارکت کننده برای خوابگاه های دانشگاه تبریز حاج کاظم قلمچی است که سهم وی در این طرح حدود 5 میلیارد ریال است.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز در ادامه از سایر خیرین استان نیز خواست در ارتقا و ایجاد خوابگاه های دانشجویی مخصوصا خوابگاه متاهلین و خوابگاه دانشجویان غیر ایرانی و توسعه خوابگاه دختران، دانشگاه تبریز را حمایت کنند تا اینکه دانشجویان در کمال آرامش و امکانات مناسب به تحصیل بپردازند.

وی گفت: دانشگاه تبریز در حال حاضر با ظرفیت حدود 5500 تخت، به صد در صد دانشجویان واجد شرایط در سه مجتمع خوابگاهی فجر، شهدا و ولی عصر(عج) خوابگاه واگذار می نماید و با تکمیل خوابگاه متاهلین خاوران، 120 خانواده دانشجویی به این ظرفیت اضافه خواهد شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4796

به "خوابگاه های دانشگاه تبریز با حمایت خیرین ارتقا می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه های دانشگاه تبریز با حمایت خیرین ارتقا می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید