خط و نشان ستاره الدحیل برای استقلال و دیگر رقبای آسیایی

به گزارش مجله هاستفا، ستاره 21 ساله تیم فوتبال الدحیل قطر هدف این تیم را در فصل جدید لیگ قهرمانان کسب عنوان قهرمانی دانست.

خط و نشان ستاره الدحیل برای استقلال و دیگر رقبای آسیایی

به گزارش ،بسام الراوی ستاره 21 ساله تیم ملی قطر و باشگاه الدحیل در آستانه شروع مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019، در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به تشریح وضععیت این تیم پرداخت.

الراوی که تیمش روز سه شنبه میزبان استقلال تهران خواهد بود با اشاره به این که الدحیل در این فصل با جذب بن عطیه ستاره سابق یوونتوس و ناکاجما ستاره ژاپن قدرتمندتر از فصل قبل شده گفت، هدف الدحیل در این فصل کسب عنوان قهرمانی است.

الراوی گفت: ما فصل گذشته تیم قدرتمندی بودیم، اما بعضی از بازیکنان تغییر نموده اند، بنابراین تیم اکنون کامل و قوی تر از قبل است. ناکاجیما و بن عطیه در سراسر آسیا و دنیا شناخته شده اند، بنابراین آن ها نیروی بسیار خوبی برای تیم ما در لیگ قطر و لیگ قهرمانان آسیا هستند. مطمئنا آن ها در سفر آسیایی ما در این فصل یاری زیادی خواهند کرد.

الراوی افزود:پس از اینکه شهرت خوبی برای خودمان در رقابت های فصل قبلی به دست آوردیم، این فصل هدف اصلی ما این است که عنوان قهرمانی را بدست آوریم و کیفیت واقعی تیم را نشان دهیم.

او که به همراه تیم ملی قطر قهرمان جام ملت های آسیای شد، گفت: پس از کسب عنوان قهرمانی جام ملت های آسیا انتظارات همه افزایش یافته است اما این به ما در لیگ قهرمانان آسیا انگیزه زیادی برای نشان دادن پیشرفت فوتبال قطر می دهد؛ امیدوارم همه باشگاه های قطری در این مسابقات پیروز باشند و تا آنجا که ممکن است، پیش بروند.

بازیکن تیم ملی فوتبال قطر و باشگاه الدحیل در پایان اطهار داشت: من فکر می کنم رقابت تنگاتنگی خواهد بود، اما ما مصمم به قهرمانی هستیم. ما تیمی قدرتمند هستیم که دارای تمام ویژگی های لازم برای کسب عنوان قهرمانی است. لازم به ذکر است، الدحیل فصل گذشته با کسب 8 پیروزی پیاپی خبرساز شد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید، اما در بازی برگشت با نتیجه 3-1 برابر پرسپولیس باخت و از دور رقابت ها حذف شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 96

به "خط و نشان ستاره الدحیل برای استقلال و دیگر رقبای آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان ستاره الدحیل برای استقلال و دیگر رقبای آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید