خبرنگاران زیست بوم کارآفرینی و نوآوری؛ بهار ما است

به گزارش مجله هاستفا، تهران- خبرنگاران- معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و رییس بنیاد ملی نخبگان در پیغام تبریکی به مناسبت فرا رسیدن نوروز 99 گفت: زیست بوم کارآفرینی و نوآوری، بهار ما است.

خبرنگاران زیست بوم کارآفرینی و نوآوری؛ بهار ما است

سورنا ستاری امروز پنجشنبه با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو شمسی (1399) را تبریک گفت و اضافه نمود: آسمان سبک بال است. اما همه هستی در اوست؛ نقطه اشارت مومنان به اوست، نور در اوست. ظلمت و گرما در اوست. آسمان با آن همه سترگی، بار امانت نتوانست کشید. چشم وظیفه اش را بر این دایره خاکی انداخت و اشرفیت، قسمت ما شد.

وی گفت: نوروز، نهضت زمین برای زیستن در آسمان است، اما ما که دائما زنده ایم؛ نوروز ما کجاست؟ زمستان ما کجاست؟ پاییز و تابستان مان کو؟ نوروز ما آن موقع خواهد شکفت که گل های خلاقیت و اندیشه مان، بر زمین عمل، رخ برآورده باشند.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: زیست بوم کارآفرینی و نوآوری بهار ماست. اقتصاد دانش بنیان بوستان آن است. اگر امروز را دریابیم و فردا را رها کنیم، در پاییزیم. اگر فردا همه چیزمان باشد و امروز را نسازیم، در زمستان ایم. اندیشمند دنیا ساز، اویی ست که ذهن اش نوروزی است؛ ذهنی که از زمستان جان گرفته است و شکفته است.

رییس بنیاد ملی نخبگان اظهار داشت: در ایام خوش طبیعت که بوی بهارانه اش، دل گشاست و روح فزا، شادابی و شادکامی همه هموطنان عزیزم به ویژه بازیگران عرصه علم و فناوری و زیست بوم کارآفرینی را از خداوند باری تعالی خواستارم و نوروز پرشکوفه زیست بوم کارآفرینی و نوآوری را که به زودی فرا خواهد رسید، آرزومندم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: ایرنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3252

به "خبرنگاران زیست بوم کارآفرینی و نوآوری؛ بهار ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زیست بوم کارآفرینی و نوآوری؛ بهار ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید