حاج میرزا محمد سلگی، یادگار دوران پرافتخار دفاع مقدس بود

به گزارش مجله هاستفا، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شهید حاج میرزا محمد سلگی را از یادگاران دوران پرافتخار دفاع مقدس معرفی کرد.

حاج میرزا محمد سلگی، یادگار دوران پرافتخار دفاع مقدس بود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران از مرکز خبر شورای عالی انقلاب مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیغامی شهادت حاج میرزا محمد سلگی از فرماندهان سرافراز دفاع مقدس را تبریک و تسلیت گفت.

مشروح این پیغام به توضیح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

سردار پاسدار حاج میرزا محمد سلگی از فرماندهان سرفراز دفاع مقدس، بعد از سال های مجاهدت، رنج و ناگواری، امروز به آرزوی دیرین خود رسید و به جمع یاران شهیدش ملحق شد.

شهید حاج میرزا سلگی یکی از عاشقان امام خمینی (ره) و رهبر حکیم انقلاب بود که برای دفاع از انقلاب و کشور هشت سال در جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و همچون علمدار کربلا، دو پای خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد و به درجه رفیع جانبازی مفتخر شد و در ادامه این راستا همیشه وفادار خود به ارزش های انقلاب اسلامی را به اثبات رساند.

آن شهید عزیز که از یادگاران دوران پرافتخار دفاع مقدس بود، بعد از انتها آن دوران در جبهه فرهنگی دفاع مقدس انجام وظیفه کرد. کتاب خواندنیآب هرگز نمی میرد بخشی از این جهاد فرهنگی است که این اثر فرهنگی مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب مدظله العالی نیز نهاده شد.

شهادت این شهید عزیز را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و همه همرزمان و خانواده شهید سلگی تبریک و تسلیت عرض نموده و همجواری با حضرت سید الشهداء و شهدای کربلا و دفاع مقدس علیهم آلاف التحیه و الثناء را برای ایشان مسئلت دارم. امید که خداوند به ما لیاقت ادامه راه این مردان عظیم و ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی را مرحمت کند و عاقبت ما را نیز شهادت در راه خدا قرار دهد.

سعیدرضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیغام/4084/

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 3447

به "حاج میرزا محمد سلگی، یادگار دوران پرافتخار دفاع مقدس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاج میرزا محمد سلگی، یادگار دوران پرافتخار دفاع مقدس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید