جشن امضای کتاب افسون انرژی برگزار گردید

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، مراسم جشن امضای کتابافسون انرژی نوشته محمد مهدی دوستی در غرفه نسل نواندیش در نمایشگاه کتاب 1402 برگزار گردید.

جشن امضای کتاب افسون انرژی برگزار گردید

محمدمهدی دوستی مولفِ کتاب افسون انرژی متولد 1362 است.

دوستی در کتابِ افسون انرژی نسخه موفقیت خود را به زبان ساده بیان نموده است. وی با این کار کوشش نموده تا با ارائه روش ها و تجربیات خودش در مسیرِ موفقیتِ کاری، زمینه ای را فراهم کند تا مخاطب هم بتواند با بهره گیری از تجربه هایِ نویسنده، نسخه فردی خود را برای قرار گرفتن در مسیر پیشرفت پیدا کند.

کتاب افسون انرژی هم اکنون با قیمت پشت جلد 95000 تومان به چاپ 55 رسیده است.

دوستی در این رابطه در تبادل نظر با خبرنگار ایبنا گفت: من همواره دوست داشتم که همه کسانی که از من سن کمتری دارند در خودشان ببینند که امکان دارد که مسیری که من رفتم را طی نمایند و به نتیجه بیشتر و بهتری برسند.

در روزگاری که الان همه جوانان از رسانه های عمومی استفاده می نمایند و کتاب مغفول مانده امیدوارم این کتاب هم بتواند به ترویج فرهنگ کتابخوانی یاری کند.

وی در مورد وجه تمایز این کتاب با اسیر کتاب های با موضوعات مشابه، ادامه داد: من به زاویه دیگری به موضوع انرژی نگاه کردم و فضایی کتاب من فضایی بین موضوع انرژی و موفقیت است و کتاب با این مضمون و چنین زاویه دیدی به انرژی نکاه می نماید.

مولف کتابِ افسون انرژی ادامه داد: در عین حال که انرژی را به عوان یک موضوع متعالی نکاه می کنم اما خیلی روزمره و فیزیکی به این موضوع نگریسته شده است.

وی گفت: کتاب به عربی، فارسی و انگلیسی نیز چاپ شده و انگلیسی به چاپ دوم نیز رسیده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 30 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1402 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 12198

به "جشن امضای کتاب افسون انرژی برگزار گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "جشن امضای کتاب افسون انرژی برگزار گردید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن امضای کتاب افسون انرژی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید