جز شجاع کسی در پرسپولیس حق اعتراض ندارد، طرفدار گول بشار را نخورد!

به گزارش مجله هاستفا، مرتضی فنونی زاده در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره اعتراض طرفداران پرسپولیس نسبت به مدیریت باشگاه گفت: دغدغه طرفداران تعیین است. آنها نمی خواهند تیمشان که در آستانه کسب قهرمانی در فینال لیگ قهرمانان است ضرر کند.

جز شجاع کسی در پرسپولیس حق اعتراض ندارد، طرفدار گول بشار را نخورد!

پیشکسوت پرسپولیس درباره درخواست برخی بازیکنان مبنی بر دریافت مبلغی بیش از آنچه در قراردادهایشان درج شده است تاکید نمود: به نظرم هیچ بازیکنی جز شجاع خلیل زاده حق ندارد پول اضافی بخواهد. قرارداد دارند و باید مطیع آن باشند. شجاع هم به این خاطر حق دارد متمم اقتصادی در قراردادش بگنجاند چون ملی پوش شده است.

وی اضافه نمود: البته نباید فراموش کنیم بازیکنان پرسپولیس نشان دادند لایق پوشیدن پیراهن این تیم هستند اما دیگر بخاطر حضور در پر افتخارترین تیم ایران منت سر طرفداران نگذارند. چرا آنها را ناراحت می نمایند. برخی ها با پرسپولیس زندگی می نمایند. نباید این عشق را از آنها دریغ کرد. بازیکن نباید تعصب خودشان را با منت به رخ بکشند. پولشان را می گیرند بعد منت هم می گذارند.

فنونی زاده که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته است یادآور شد: وقتی من را علی پروین برای پرسپولیس انتخاب کرد گفت پول کمی داریم گفتم من حاضرم از جیبم خرج کنم تا برای پرسپولیس بازی کنم. با این حال هرگز ادعا نکردم من برای طرفدار بازی کردم. اتفاقاً من بخاطر اعتبار خودم در پرسپولیس بودم.

وی راجع به جدایی احتاقتصادی بشار رسن نیز توضیح داد: او جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس است اما اگر قرار است برود و پول بیاورد باید برود. بشار رسن شبیه به امید عالیشاه است. ادعای تعصب هم ندارد. به نظرم باید برود. طرفدار نباید گول بشار رسن را بخورد. او با پرسپولیس برای خودش اسم و رسم درست نموده است پس دلیل ندارد منت بگذارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5417

به "جز شجاع کسی در پرسپولیس حق اعتراض ندارد، طرفدار گول بشار را نخورد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جز شجاع کسی در پرسپولیس حق اعتراض ندارد، طرفدار گول بشار را نخورد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید