جرد لتو به کشته شدگان پاریس ادای احترام کرد، حمایت از مهاجران سوری

به گزارش مجله هاستفا، به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گاردین، 9 روز پس از مجموعه حملات تروریستی به پاریس که 130 کشته به جای گذاشت و 89 نفر از آن ها در جریان برگزاری کنسرتی در سالن باتاکلان کشته شدند، جرد لتو و سلن دیون یاد این قربانیان را گرامی داشتند.

جرد لتو به کشته شدگان پاریس ادای احترام کرد، حمایت از مهاجران سوری

لتو که با گروه 30 سکندز تو مارس سال جاری در باتاکلان برنامه اجرا نموده بود، این حملات را وحشتناک و تراژدی خواند. او گفت مثل امشب که خیلی از دوستان و همکاران مان در این جمع هستند، ما نیز دوستان زیادی در آن جمع داشتیم. او سپس از توماس آیاد مدیر بازاریابی گروه موسیقی مرکوری یاد کرد که در باتاکلان کشته شد. وی نامه ای از آنتوان لیریس را نیز خواند که همسرش در میان کشته شدگان سالن باتاکلان بود.

لتو گفت: صلح برای همه دنیا اهمیت دارد و بعد به مناقشات ورود مهاجران سوری به آمریکا پرداخت و گفت: در واقع خیلی از ما که اینجا جمع شده ایم دخترها و پسرهای نسل قبلی مهاجران هستیم و استیو جابز پسر یک مهاجر سوری بود. او به اوباما نیز اشاره نمود که پسر مهاجری کنیایی است.

در این مراسم سلن دیون نیز ترانه ای از ادیت پیاف را اجرا کرد که با اقبال ایستاده مخاطبان روبه رو شد. او ترانه اش را در حالی خواند که پاریس و برج ایفل پس زمینه صحنه را تشکیل داده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای گردشگری و تجاری و آموزشی | مجری مستقیم و کارگزار سفرهای بین المللی خارجی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 604

به "جرد لتو به کشته شدگان پاریس ادای احترام کرد، حمایت از مهاجران سوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جرد لتو به کشته شدگان پاریس ادای احترام کرد، حمایت از مهاجران سوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید