جایزه جشنواره اسپانیایی به فیلم ایرانی باغی در شوره زار

به گزارش مجله هاستفا، فیلم کوتاه باغی در شوره زار ساخته قصیده گلمکانی از اسپانیا جایزه گرفت.

جایزه جشنواره اسپانیایی به فیلم ایرانی باغی در شوره زار

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پروژه، فیلم کوتاه باغی در شوره زار ساخته قصیده گلمکانی پیروز به کسب جایزه بهترین فیلم از جشنواره اسپانیایی Ahora es Corto شد.

باغی در شوره زار که در روسیه و ایران فیلمبرداری شده است، داستان زنی را روایت می کند که پس از سال ها زندگی مشترک، تصمیم به ترک همسرش می گیرد. این فیلم که تا به امروز به بیش از سی جشنواره جهانی راه یافته، این بار تندیس بهترین فیلم همراه با جایزه نقدی را از Ahora es Corto دریافت کرده است.

سیما بورگین و رضا کیانیان بازیگران اصلی باغی در شوره زار هستند و دیگر عوامل این فیلم 7 دقیقه و 45 ثانیه ای عبارتند از بازیگران: آنژلیکا گرازیموا، استفانیا والیوا، صبا محمدی، سارینا مقدم، صداپیشه: پریچهر شیبانی، انتخاب بازیگر کودک: اشکان خطیبی، فیلمنامه: قصیده گلمکانی، دیوید ام. لورنز، مشاور فیلمنامه: مجید موثقی، مدیر فیلم برداری: دیوید ام. لورنز، فیلمبردار: مرتضی سبحانی، دستیاران فیلمبرداری: ستار گودرزی، محمدرضا بادامچی، موسیقی و صدا: یونس اسکندری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: نگار جنیدی، مدیر تولید: صبا محمدرضایی، مدیر تدارکات: آرتم اوسیپنکو، مسئل هماهنگی: زولفیه کامالوا، گرافیست: حسین خیراندیش، مترجم هم زمان: آناستاسیا تیمانوا، طراح صحنه و لباس: قصیده گلمکانی، تهیه کنندگان: قصیده گلمکانی، تام پالمن.

پنجمین جشنواره Ahora es Corto از سوم تا یازدهم سپتامبر 2021 برابر با 12 تا 20 شهریور به صورت فیزیکی در منطقه اندلسی در اسپانیا برگزار گشت.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان | برای اجرای یک طرح بازسازی مقرون به صرفه با کارشناسان گروه ساختمانی آبان مشورت کنید

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آبان 1400 بروزرسانی: 4 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8574

به "جایزه جشنواره اسپانیایی به فیلم ایرانی باغی در شوره زار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه جشنواره اسپانیایی به فیلم ایرانی باغی در شوره زار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید