تکلیف کادر فنی تیم والیبال نوجوانان پیش ازقهرمانی کشورمشخص می شود

به گزارش مجله هاستفا، میلاد تقوی در گفتگو با خبرنگاران، درباره برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون والیبال گفت: فدراسیون والیبال پس از مدت ها تغییر و تحول در حال بازگشت به روال عادی است و این یکی از نکات مهم است. هیات رئیسه از ارکان مهم است و این در واقع دومین جلسه برگزار شده بود. تشکیل جلسه هیات رئیسه بسیار حائز اهمیت بود. عمده زمان جلسه به موضوع انتخاب سرمربی تیم ملی گذشت.

تکلیف کادر فنی تیم والیبال نوجوانان پیش ازقهرمانی کشورمشخص می شود

سرپرست دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: آیین نامه مسابقات نیز در جلسه مطرح شد، کلیات آیین نامه تصویب شد و چند بند باید مورد بحث و بررسی بیش تری قرار گیرد. از جمله بند حضور دو تیم از یک شهر که بحث و گفتگویی در این زمینه شکل گرفت.

وی درباره عدم انتخاب نایب رئیس و حضور نایب رئیس در جلسه هیات رئیسه نیز گفت: نایب رئیس از ارکان مهم هیات رئیسه است و شکی در آن وجود ندارد ولی از مجموع 9 نفر اعضا می توان با حضور 6 نفر جلسه را برگزار کرد. در جلسه برگزار شده رئیس، دبیر، خزانه دار و کارشناس خبره به همراه فریبا محمدیان، علی اصغر مونسان و شهرام کوسه غراوی حضور داشتند که جلسه به حد نصاب رسید.

سرپرست دبیر فدراسیون درباره حکم کوسه غراوی که نماینده سابق گنبد در مجلس نیز بوده است گفت: وزیر ورزش حکم غراوی را اواخر سال گذشته زده شد.

تقوی درباره تعطل فدراسیون در انتخاب نایب رئیس بانوان گفت: شاددل به خوبی امور بانوان را انجام می دهد و در حال حاضر مسائل مهم تری از انتخاب نایب رئیس د رفدراسیون وجود دارد که باید به آن پرداخت.

سرپرست دبیری فدراسیون ادامه داد: انتخاب کمیته آموزش از الویت های مهم تر فدراسیون است، کمیته آموزش از کمیته های مهم فدراسیون است که جلسات زیادی برگزار گشت اما هنوز به تصمیم نهایی نرسیده ایم.

وی درباره انتخاب سرمربی نوجوانان گفت: باید تکلیف کادر فنی نوجوانان پیش از آغاز مسابقات قهرمانی کشور معین شود. در تمام رده های سنی پیش زمینه ای برای انتخاب بازیکن وجود دارد اما برای انتخاب رده نوجوانان زمینه انتخاب بازیکن گسترده است و به همین دلیل مسابقات قهرمانی کشور بسیار مهم و حائز اهمیت است. تمام تلاش این است تا قبل از مسابقات قهرمانی کشور تکلیف کادرفنی نوجوانان معین شود.

تقوی ناکید کرد: نمی توان تمام کارها را باهم انجام داد. با توجه به شرایط کشور برگزاری یک جلسه در هفته دشواری زیادی دارد و محدودیت های بسیاری برای دعوت از افراد داریم. قبول کنید که تمام و کمال در حال انجام بهتر کارها هستیم.

سرپرست دبیر فدراسیون والیبال در پایان گفت: امیدوارم مردم دست به دست هم دهند و زودتر به شرایط عادی بازگردیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 4176

به "تکلیف کادر فنی تیم والیبال نوجوانان پیش ازقهرمانی کشورمشخص می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف کادر فنی تیم والیبال نوجوانان پیش ازقهرمانی کشورمشخص می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید