تکسیرا: در نیمه دوم تمام تمرکزمان را از دست دادیم، صحنه اخراج بازیکن استقلال را دقیق ندیدم

به گزارش مجله هاستفا، میگوئیل تکسیرا مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و موقعیت به استقلال ندادیم، اما در نیمه دوم تمام تمرکزمان را از دست دادیم و مثل نیمه اول نبودیم.

تکسیرا: در نیمه دوم تمام تمرکزمان را از دست دادیم، صحنه اخراج بازیکن استقلال را دقیق ندیدم

به گزارش خبرنگاران، میگوئیل تکسیرا پس از شکست 2 بر یک تیم فوتبال سپاهان مقابل استقلال در هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال، گفت: بعد از هفته سختی که پشت سر گذاشتیم و همان طور که اطلاع دارید، امیر قلعه نویی به دلیل بیماری در این بازی حضور نداشت، نتوانستیم در بازی امشب با سه امتیاز از زمین خارج شویم. در نیمه اول بازی را کنترل کردیم و موقعیت به استقلال ندادیم. در نیمه دوم تمام تمرکزمان را از دست دادیم و مثل نیمه اول نبودیم.

وی اضافه کرد: البته ما آمده بودیم سه امتیاز را به قلعه نویی و مردم خوب اصفهان تقدیم کنیم که این اتفاق نیفتاد. فوتبال است و اتفاقاتی که در زمین می افتد و با وقت هایی که تلف شد نتوانستیم موقعیت سازی کنیم و شرایط سخت بود.

مربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با داوری این ملاقات توضیح داد: صحنه اخراج بازیکن استقلال را دقیق ندیدم و فکر کنم همان طور که سعی کردیم همه کوشش مان را انجام دهیم، داوران نیز کوشش خود را کردند.

تکسیرا در خصوص نبود قلعه نویی گفت: ایشان سرمربی تیم است و خیلی مهم است که در کنار تیم حضور داشته باشد.

وی بیان کرد: فعلاً تمرکزمان روی بازی بعدی است و نمی دانیم ایشان (قلعه نویی) برای بازی بعدی حضور دارد یا نه. باید دید دستور پزشکان چه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 5151

به "تکسیرا: در نیمه دوم تمام تمرکزمان را از دست دادیم، صحنه اخراج بازیکن استقلال را دقیق ندیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکسیرا: در نیمه دوم تمام تمرکزمان را از دست دادیم، صحنه اخراج بازیکن استقلال را دقیق ندیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید