تور کیش با اقامت هتل ترنج، انتخاب عالی برای سفر در زمستان!

به گزارش مجله هاستفا، یکی از برترین پیشنهادات ممکن برای تجربه یک سفر رویایی تور کیش با اقامت هتل ترنج است. شما در تور کیش هتل ترنج می توانید به مدت مقرر در رویایی ترین هتل جزیره اقامت نمایید. هتل ترنج یکی از متفاوت ترین هتل های جهان و اولین هتل روی آب در خاورمیانه است که با سرویس دهی عالی به مهمانان موجبات رضایت آنان را در سطح بالایی جلب کرده است.

تور کیش با اقامت هتل ترنج، انتخاب عالی برای سفر در زمستان!

در این مقاله می خواهیم شما را با هتل ترنج کیش به عنوان تنها هتل روی آب در جزیره کیش آشنا نماییم. اگر قصد ثبت نام در تور کیش با اقامت هتل ترنج را دارید پیشنهاد می دهیم با مطالعه این مقاله ما را همراهی نمایید.

برای رزرو تور کیش + ورودی سافاری + هدیه 500 هزار تومانی سفر اینجا کلیک کنید:

با هتل ترنج کیش آشنا شوید

هتل ترنج تنها هتل دریایی جزیره کیش و به عنوان یک هتل پنج ستاره در دو فاز خشکی و دریایی ساخته شده است. فاز دریایی آن روی آب های خلیج فارس و فاز دیگر این هتل در خشکی و همچون سایر هتل های جزیره کیش نزدیک آب های ساحلی است با این حال فاز دریایی هتل ترنج باعث این همه معروفیت و محبوبیت آن شده است.

ساخت هتل ترنج از سال 1392 شروع گشت و در سال 1394 به اتمام رسید. این هتل در ضلع شمال غربی جزیره کیش قرار گرفته است و نقطه مثبت آن نیز قرار گرفتن در آرام ترین بخش جزیره است که امکان وقوع طوفان های دریایی و ساحلی وجود ندارد. جالب است بدانید که یک صد سوییت دریایی این هتل با یک اسکله چوبی به طول یک کیلومتر بهم متصل شده و تصویر یک بته جقه را تشکیل داده اند.

هتل ترنج کیش کجاست؟

همانطور که گفته شد هتل ترنج در ضلع شمال غرب جزیره قرار گرفته است. این قسمت از مرکز شهر دور است با این حال سرویس حمل و نقل عالی، عدم ترافیک در سطح جزیره و امکانات مطلوبی که در سطح جزیره وجود دارد این مسئله را مرتفع نموده و شما می توانید به هر بخش از جزیره کیش که می خواهید تنها در عرض چند دقیقه دسترسی داشته باشید. آدرس دقیق تنها هتل دریایی جزیره کیش نیز به صورت ذیل است:

آدرس هتل ترنج کیش: کیش میدان جاسک، ابتدای جاده دنیا، بین میدان جاسک وکلبه هور

دسترسی به هتل ترنج کیش

دسترسی به این هتل و سایر هتل های جزیره کیش کار دشواری نیست. در واقع توریستی بودن منطقه باعث شده است تا امکانات رفاهی به برترین شکل ممکن در اختیار مسافران قرار بگیرد. در مورد هتل ترنج نیز همین مقوله صدق می نماید. بنابراین ترانسفر رایگان فرودگاهی (ترانسفر رفت و برگشت) کار را برای شما راحت نموده است و از فرودگاه تا هتل و بالعکس شما را همراهی می نماید.

اگر نمی خواهید از سرویس رفت و برگشت بهره ببرید (ترانسفر فرودگاهی) امکان استفاده از خودروهای اجاره ای، خودروی شخصی، تاکسی و اسنپ وجود دارد. شما می توانید به صورت شخصی نیز جهت هتل تا فرودگاه و بالعکس را با استفاده از خدمات خودروهای فوق طی نمایید. هتل ترنج با خودرو تنها ده دقیقه از فرودگاه فاصله دارد و قطعا این زمان، مدت زمان کلافه کننده ای نخواهد بود. با این حال پیشنهاد می دهیم ترانسفر فرودگاهی و رایگان هتل را از دست ندهید.

امکانات هتل ترنج کیش چیست؟

رستوران ها، کافی شاپ ها و آلاچیق هایی که در ساحل نصب شده اند قطعا رویایی ترین امکانات هتل ترنج هستند. این هتل دارای دو رستوران به نام های رستوران خورشید و رستوران تاج می باشد. در رستوران خورشید انواع غذاهای ایرانی، سنتی، فست فود، فرنگی و … سرو می گردد اما در رستوان تاج تنها می توانید برای سرو وعده صبحانه و عصرانه حاضر شوید.

کافی شاپ هتل نیز امکانات بسیار زیادی دارد. اگر می خواهید خستگی یک مسافرت طولانی را از تن خود زدوده و قدری آرامش پیدا کنید به کافی شاپ هتل رفته و نوشیدنی مورد علاقه خود را در کنار یک ویو دل انگیز نوش جان کنید. آلاچیق ها نیز برترین مکان ممکن برای لذت بردن از هوای ساحل و صدای امواج آب هستند.

هتل ترنج بعلاوه یک سالن بازی های ساحلی دارد که از جمله تفریحات موجود در آن می توان به ورزش هایی همچون ایرهاکی، والیبال ساحلی و سالن بیلیارد اشاره کرد. سالن اسپا و ماساژ، بدنسازی، جهت دوچرخه سواری، فوتبال دستی، استخر، سونا بخار و جکوزی از دیگر امکانات هتل ترنج است و بد نیست بدانید که در این میان باشگاه بدن سازی، والیبال ساحلی و خانه بازی بچه ها برای مهمانان هتل ترنج به صورت رایگان است.

سایر امکاناتی که به وسیله وب سایت رسمی هتل ترنج معرفی شده اند شامل سرویس ترانسفر فرودگاهی، خدمات تشریفات ویژه، آتلیه عکاسی آن هم با عکاسان حرفه ای، تاکسی سرویس، پارکینگ برای مهمانان هتل، دستگاه ATM، صندوق امانات، اینترنت در هر اتاق، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، روم سرویس، انواع ماشین های اجاره ای، فکس، فتوکپی، خدمات نگهداری کودک و نیز خدمات اینترنتی سایر امکانات هتل است.

معرفی انواع اتاق های هتل ترنج کیش

سوییت های هتل ترنج عبارتند از:

  • دو تخته رو به دریا
  • دو تخته رو به غروب
  • دوتخته رویال رو به ترنج
  • دو تخته تویین رو به ترنج
  • سه تخته رویال رو به ترنج
  • سوئیت امپریال

این سوییت ها به صورت 40، 60 و 120 متری ساخته شده اند. از نکات قابل توجه این است که امکان درخواست تخت اضافه در این سوییت ها وجود دارد. از دیگر قونین هتل ترنج این است که هزینه بچه های زیر 5 سال محاسبه نمی گردد و اقامت در هتل برای آن ها کاملا رایگان است البته اگر بخواهند از سرویس ها استفاده کنند مشمول پرداخت هزینه هستند؛ هزینه برای بچه ها بالای پنج سال باید به طور کامل پرداخت گردد.

دو کودک زیر 5 سال نیز مشمول پرداخت هزینه یک فرد بالغ هستند و اگر هر دوی آن ها از سرویس ها استفاده کنند مشمول پرداخت هزینه دو فرد بالغ می شوند. همه سوییت ها دارای بالکن چوبی با نمای دل انگیزی از دریا هستند و شما می توانید با نشستن بر روی جایگاه های حصیری و یک اسکله چوبی، منظره غروب آفتاب را نظاره گر باشید. نکته جالب توجه اینکه بخشی از کف اتاق ها به صورت شیشه ای طراحی شده است و شما می توانید مرجان های زیبای سواحل خلیج فارس را در یک قاب واقعی تماشا کنید.

فاصله هتل ترنج کیش با جاذبه های گردشگری

نقاط گردشگری بسیار زیادی در جزیره کیش وجود دارد با این حال بعضی از آن ها محبوبیت بیشتری دارند و بسیاری از مسافران جزیره کیش سعی می کنند حداقل یک بار هم که شده از آن ها تماشا کنند. فاصله هتل ترنج کیش با مکان های مهم و جاذبه های گردشگری در سایر نقاط جزیره به صورت ذیل است:

  • فاصله هتل ترنج کیش تا فرودگاه در حدود 10 دقیقه با ماشین است.
  • تا بازار پدیده 8 کیلومتر و 828 متر.
  • فاصله هتل ترنج تا پدیده شاندیز در حدود 11 کیلومتر و 895 متر است.
  • تا کشتی یونانی و جهت ویژه دوچرخه سواری در حدود 6 کیلومتر.
  • فاصله این هتل تا شهر زیرزمینی کاریز و شهرباستانی حریره در حدود 7 کیلومتر است.
  • تا بازارپارس خلیج فارس 4 کیلومترو 241 متر.
  • فاصله تا مجتمع گلف کیش 4 کیلومتر و 494 متر می باشد.

فاصله هتل ترنج کیش با دریا

مسافرت به یک جزیره یا شهر ساحلی حال و هوای دیگری دارد به همین دلیل فاصله اقامتگاه تا دریا نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. خوشبختانه فاز دریایی هتل ترج روی آب های خلیج فارس واقع شده و شما در صورت سکونت در این هتل هیچ فاصله ای با آب های نیلگون خلیج فارس نخواهید داشت و همیشه در طول اقامت خود در این هتل می توانید از منظره ها زیبای شمال غرب جزیره لذت ببرید.

باتوجه به اینکه هزینه اقامت در هتل ترنج کیش بسیار بالاست اغلب افراد سعی می کنند به وسیله تورهای گردشگری در این واحدها اقامت کنند چرا که ثبت نام در تور کیش و همراه شدن با سایر مسافران این جزیره که قصد اقامت در این هتل را دارند در کاهش هزینه های شما به شدت موثر می باشد. بنابراین اگر قصد ثبت نام در تور کیش با اقامت هتل ترنج را دارید پیشنهاد می دهیم هم اکنون برای ثبت مشخصات خود اقدام نموده و در طول مسافرت خود در رویایی ترین هتل جزیره اقامت نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 10744

به "تور کیش با اقامت هتل ترنج، انتخاب عالی برای سفر در زمستان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کیش با اقامت هتل ترنج، انتخاب عالی برای سفر در زمستان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید