تجلیل از فعالان صنعت چاپ کرمانشاه

به گزارش مجله هاستفا، خبرنگاران/کرمانشاه بیست و یکمین جشنواره صنعت چاپ کرمانشاه برگزار و از فعالان صنعت چاپ استان تجلیل شد.

تجلیل از فعالان صنعت چاپ کرمانشاه

بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، امروز(20 مهر) در این مراسم، کرمانشاه را از استانهای پیشرو در زمینه صنعت چاپ دانست و گفت: این ظرفیت را داریم که خدمات این حوزه را به کشورهای همسایه هم ارائه دهیم.

وی با تقدیر از فعالان حوزه چاپ استان، گفت: فعالین این حوزه در ارتقای فرهنگ استان نقش آفرینی کرده اند.

مظفر تیموری معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه هم در این مراسم با بیان اینکه صنعت چاپ تحول عظیمی را در زندگی بشر ایجاد کرده، گفت: صنعت چاپ زمینه ساز تحول و پیشرفت جامعه بوده است.

تیموری صنعت چاپ را در توسعه فرهنگ اثرگذار ارزیابی کرد و اضافه کرد: برای توسعه فرهنگی صنعت چاپ نگاه و توجه ویژه لازم است.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به توجه مجموعه فرهنگ و ارشاد کرمانشاه به حوزه چاپ، گفت: در این راستا برای حل مسائل فعالان صنعت چاپ اقدام به تشکیل مجمع خیرین فرهنگ ساز استان شد.

وی ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با استفاده ظرفیت چاپخانه داران استان از این مجمع در جهت حل مسائل صنعت چاپ استان استفاده کنیم.

در این مراسم از جمعی از فعالین صنعت چاپ استان تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 8906

به "تجلیل از فعالان صنعت چاپ کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل از فعالان صنعت چاپ کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید