تبدیل دانش مدیریت به کسب و کار هدف جایزه ملی مشاوره مدیریت ایران است

به گزارش مجله هاستفا، دبیر جایزه ملی مشاوره مدیریت ایران گفت: جایزه ملی مشاوره مدیریت ایران به دنبال انتقال دانش مدیریت و تبدیل آن به کسب و کار است.

تبدیل دانش مدیریت به کسب و کار هدف جایزه ملی مشاوره مدیریت ایران است

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سید مهدی حاجی میرعرب دبیر جایزه ملی مشاوره مدیریت ایران در سومین همایش دوره جایزه ملی مشاوره ایران که بعداز ظهر امروز در سالن آمفی تئاتر سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردید،گفت: این جایزه از سال 92 شکل گرفت که در همین سال منتخبانی انتخاب شدند، اما در سال 96 برای دومین بار فرایند جایزه ملی مشاوره مدیریت ایران برگزار گردید اما در سومین دوره این همایش ما به دنبال انتقال دانش مدیریت و تبدیل آن به کسب و کار هستیم.

وی اضافه نمود: در دوره سوم که از سال 97 کلید خورد و با تشکیل دبیرخانه اجرایی و برگزاری 22 جلسه همراه بود به جمع آوری و مطالعه مستندات پرداخته شد که 14 محور را برای این همایش در نظر گرفتیم و این کار در قالب 6 رکن انجام شد.

حاجی میر عرب اضافه نمود: نخستین نشست شورای راهبردی را با 15 نشست از 15 ارگان برگزار گردید که نظام نامه جایزه بازنگری شد و سایت جایزه ساماندهی شد.

وی ادامه داد: از دی ماه 97 ثبت نام از پروژه های داوطلبان شروع شد و 10 ویژگی برای آنها در نظر گرفتیم که در اردیبهشت سال جاری منتخبان در قالب نتایج نهایی انتخاب شدند که اکنون اختتامیه همایش با ارزیابی 8 پروژه و معرفی منتخبان انجام می گردد.

حاجی میر عرب توضیح داد: یکی از فعالیت های ما در حوزه مدیریت فراوری و مدیریت تکنولوژی است که می تواند در اقتصاد کشور تغییر و تحول ایجاد کند و اثربخشی خوبی داشته باشد.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 1442

به "تبدیل دانش مدیریت به کسب و کار هدف جایزه ملی مشاوره مدیریت ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل دانش مدیریت به کسب و کار هدف جایزه ملی مشاوره مدیریت ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید