تایید صلاحیت 45 هزار متقاضی طرح ملی مسکن شهر های جدید

به گزارش مجله هاستفا، معاون وزیر راه و شهرسازی از تایید صلاحیت 45 هزار متقاضی طرح ملی مسکن در شهر های جدید اطلاع داد و گفت: قیمت اعلام شده برای مسکن مهر، ارقام اولیه است.

تایید صلاحیت 45 هزار متقاضی طرح ملی مسکن شهر های جدید

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، حبیب الله طاهرخانی با بیان این که در طرح اقدام ملی مسکن شهر های جدید هر دو وجه مشارکتی و ثبت نامی را پیش می بریم، اظهار کرد: تا به امروز صلاحیت 45 هزار نفر در بخش ثبت نامی متقاضیان مسکن در شهر های جدید احراز شده است که این افراد در حال تکمیل پرونده خود هستند.

وی با اشاره به ساز و کار قیمت گذاری واحد های طرح ملی مسکن اضافه کرد: با توجه به این که قیمت گذاری باید در شورای مسکن استان مصوب گردد، از این رو ارقامی که اکنون گفته می گردد، ارقام اولیه است و با توجه به شرایط ساخت، موقعیت شهر ها و هزینه های آماده سازی زیرساخت، قیمت ها متفاوت خواهد بود.

وی ادامه داد: یعنی قیمت ها مانند مسکن مهر یک عدد معین و از پیش معین شده نخواهد بود و در نهایت این قیمت را شورای مسکن هر استان مصوب خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2443

به "تایید صلاحیت 45 هزار متقاضی طرح ملی مسکن شهر های جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تایید صلاحیت 45 هزار متقاضی طرح ملی مسکن شهر های جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید