به نظر می رسد هواوی P40 لایت هیچ تفاوتی با نوا 6SE ندارد

به گزارش مجله هاستفا، تا مدتی دیگر قرار است از خانواده هواوی P40 رونمایی گردد و اگرچه گل سرسبد این خانواده مدل پرو است، اما در این میان نباید عرضه مدل لایت را از قلم بیندازیم که عضو میان رده سری P محسوب می گردد. در سال 2020 هم این رویکرد هواوی قرار است تکرار گردد و حالا طبق یک گزارش جدید، به نظر می رسد هواوی P40 لایت چه از لحاظ ظاهری و چه از نظر سخت افزاری به شدت یادآور یکی دیگر از گوشی های این شرکت خواهد بود.

به نظر می رسد هواوی P40 لایت هیچ تفاوتی با نوا 6SE ندارد

از وبلاگ روزنوشت دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

روی هم رفته، گفته می گردد در بازارهایی که معمولا مدل لایت ارائه می گردد، هواوی میخواهد همان نوا 6SE را با عنوان جدید برای کاربران موردنظر عرضه کند. چنین کاری برای هواوی اصلا بی سابقه نیست و این شرکت مرتبا گوشی های یکسانی را با عناوین مختلف در بازارهای گوناگون به دست مشتریان می رساند.

در هر صورت اگر این خبر صحت داشته باشد، پس هواوی P40 لایت از نمایشگر 6.4 اینچی LCD با رزولوشن 1080 در 2310 بهره می برد. از لحاظ مشخصات سخت افزاری هم باید انتظار بهره گیری از تراشه کایرین 810، 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش را داشته باشیم. در پنل پشتی این گوشی هم ماژول مربعی شکل حاوی دوربین چهارگانه تعبیه شده که حاوی دوربین های 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در سمت چپ بخش فوقانی صفحه نمایش در یک حفره قرار گرفته است و باتری 4200 میلی آمپر ساعتی انرژی این گوشی را تامین می نماید که از شارژ سریع 40 وات بهره می برد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 2004

به "به نظر می رسد هواوی P40 لایت هیچ تفاوتی با نوا 6SE ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به نظر می رسد هواوی P40 لایت هیچ تفاوتی با نوا 6SE ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید