برگزاری دهکده تغییر دنیای چاقی ، شهرنشینی و زندگی ماشینی عامل شیوع چاقی

به گزارش مجله هاستفا، در آستانه روز جهانی چاقی (19 مهر) شرکت نوو نوردیسک پارس با هدف افزایش آگاهی عمومی در خصوص چاقی و در راستای مسئولیت اجتماعی خود اقدام به راه اندازی دهکده تغییر دنیای چاقی کرده است.

برگزاری دهکده تغییر دنیای چاقی ، شهرنشینی و زندگی ماشینی عامل شیوع چاقی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی نوو نوردیسک پارس، چاقی امروزه یک بیماری مزمن محسوب می گردد و اولین گام جهت درمان هر بیماری مزمن تشخیص آن است. از دیگر سو، بسیاری از افراد دچار اضافه وزن یا چاقی فکر می کنند که این مساله قابل کنترل نیست.

این گزارش می افزاید اکنون همه می توانند با مراجعه به دهکده تغییر جهانی چاقی از وضعیت سلامتی خود مطلع شده و در صورت وجود چاقی از کارشناسان مربوطه مشاوره های لازم را دریافت کنند.

در جهانی امروز، چاقی به عنوان یک بیماری مزمن شناخته میگردد و یکی از بزرگترین معضلات جامعه در آینده عدم مطلعی از چاقی خواهد بود که در حال حاضر با راه اندازی این دهکده، هدف این است که معضلات چاقی به مردم معرفی گردد و همه بدانند که چاقی یک بیماری است که باید جدی گرفته گردد.

طی سال های اخیر چاقی در تمام جهان به صورت تصاعدی در حال بالا رفتن است و چاقی با بیش از 195 عارضه گوناگون در ارتباط است.

دهکده تغییر جهانی چاقی 17 لغایت 19 مهر ماه از ساعت 16 الی 21 به صورت رایگان برای عموم مراجعان در مجتمع ارگ تجریش برپا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 559

به "برگزاری دهکده تغییر دنیای چاقی ، شهرنشینی و زندگی ماشینی عامل شیوع چاقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دهکده تغییر دنیای چاقی ، شهرنشینی و زندگی ماشینی عامل شیوع چاقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید