برگزاری تورهای تهران گردی در شش جهت

به گزارش مجله هاستفا، از 15 تیر تا 15 شهریور ماه سال 97 شش تور تهران گردی در مرکز برگزار خواهد شد.

برگزاری تورهای تهران گردی در شش جهت

مهدی سیف رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت:

برگزاری تورهای تهران گردی از جمله برنامه هایی است که به مناسبت های مختلف در مرکز برگزار می شود. پس از تجربه مثبت عید نوروز و استقبال خوب شهروندان، شهرداری تهران در نظر دارد از 15 تیر تا 15 شهریورماه تورهای تهران گردی را در 6 جهت برگزار کند.

او تورهای سه برج، اراضی عباس آباد، تهران گردی تاریخی، تهران قدیم، شمیران گردی و طبیعت گردی را مهم ترین تورهای تهران گردی در تابستان معرفی کرد و گفت:

طبق پیش بینی های اجرا شده قرار است بخشی از تورهای تهران گردی در جهت محله عودلاجان، سرای مدرس، خانه پروین اعتصامی، حمام نواب، سرای کاظمی و دارالفنون برگزار شود. جهت سعدآباد، موزه سینما، امامزاده صالح و تکیه تجریش نیز از دیگر جهتهای گردشگری در قالب تور شمیران گردی است.

شهروندان می توانند به وسیله سامانه 137، اپلیکیشن و سایت تهران گردی و کد USSB در تورهای تهران گردی ثبت نام کنند.

به گفته وی سازمان میراث فرهنگی تا به امروز 9 آژانس دارای مجوز برگزاری تورهای تهران گردی را به شهرداری تهران معرفی کرده و قرار است پس از رایزنی با مدیران آژانس ها و حصول توافق، اجرای تورهای تهران گردی آغاز شود.

از دیگر برنامه های تابستان امسال اجرای طرح موزه و دانش آموز بوده و طبق توافق با وزارت آموزش وپرورش، قرار است مدارس دانش آموزان داوطلب را برای بازدید از موزه ها به اداره کل آموزش های شهروندی معرفی کنند و ستاد گردشگری نیز به عنوان مجری، اقدامات مربوط به برگزاری تورها را انجام دهد.

سیف با پرداختن به آخرین شرایط طرح تاکسی های گردشگری در تهران اظهار داشت:

در نوروز امسال برای اولین بار موضوع راه اندازی تاکسی های گردشگری در مرکز مطرح شد و در 3 ماه اخیر با حصول توافق اولیه میان ستاد گردشگری و سازمان تاکسیرانی، پروپوزال از سوی ستاد ارائه شد و قرار است در آینده با معین جزئیات طرح، اقدامات اجرایی آغاز شود.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 فروردین 1401 بروزرسانی: 19 فروردین 1401 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 9683

به "برگزاری تورهای تهران گردی در شش جهت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تورهای تهران گردی در شش جهت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید