با فناوری جدید مایکروسافت با مردگان چت کنید

به گزارش مجله هاستفا، تهران (پانا) - شرکت مایکروسافت در حال کار روی فناوری است که به کاربران امکان چت با مردگان را خواهد داد.

با فناوری جدید مایکروسافت با مردگان چت کنید

به گزارش خبرنگاران، به زودی امکان چت با مردگان نیز برای کاربران اینترنت فراهم خواهد شد. شرکت مایکروسافت در حال کار روی پروژه ای با نام چت بوت یا ربات چت کننده است که این امکان را برای کاربران فراهم می کند.

حق ثبت اختراعی این محصول که ماه گذشته به مایکروسافت (MSFT) اعطا شد روشی برای ایجاد یک ربات مکالمه ای است که به راحتی می تواند در موقعیت های مختلف، مشابه یک کاربر واقعی عمل کند، به عبارت دیگر برای این ربات فرقی نمی کند این کاربر زنده یا مرده باشد مانند یک دوست، یکی از اقوام، یک آشنا، یک فرد مشهور، یک شخصیت خیالی، یک شخصیت تاریخی!

این سیستم از اطلاعات اجتماعی افراد مانند تصاویر، داده های صوتی، پست های رسانه های اجتماعی، پیام های الکترونیکی و نامه های نوشته شده برای ایجاد پروفایل هر فرد استفاده می کند. این فناوری یادآور یک اپلیکیشن خیالی در سریال Black Mirror (آینه سیاه) است که به شخصیت فیلم اجازه می دهد پس از مرگ نامزد خود در یک تصادف، با استفاده از اطلاعات از شبکه های اجتماعی وی به گفتگو با او ادامه دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: host-fa.ir شناسه مطلب: 6689

به "با فناوری جدید مایکروسافت با مردگان چت کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با فناوری جدید مایکروسافت با مردگان چت کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید